Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
mam dużo nie wystawionych komentarzy i ocen od klientów ,którzy zakupili produkty czy podpowiecie jak przypomnieć się im aby to zrobili
z góry dzięki za pomoc
@PIOTRSS allegro przypomina, a jak sam to zrobisz to możesz zaliczyć negatywy 😄
dzięki za info
Ja ostatnio dostałem ulotkę, że jak wystawie 2x5 gwiazdek to mam rabat 10% na kolejny zakup 🙂 To może być skuteczne 🙂
dzięki za podpowiedż
@PIOTRSS Różne są sposoby ale pamiętaj że nie wszyscy kupujacy chcą takiego "przypominania", więc czasem skutek może być odwrotny. Allegro przypomina.😊
Haha uważaj. Z miesiąc temu był tu post gdzie kobieta wystawiła negatywa za dosłownie jedną ulotkę w paczce i była zdziwiona przedsądowym wezwaniem. Także pewnie zazwyczaj będzie dobrze ale niektórzy ewidentnie tylko patrzą czego się przyczepić...
I jak to ma niby działać w praktyce? Przed kolejnym zakupem piszesz do sprzedawcy ze ma obniżyć cenę o 10% bo Ty poprzednio wystawiłeś 2x5 gwiazdek?
@Health___Beauty tak napisał sprzedawca na ulotce:
"Składając kolejne zamówienie dodaj komentarz o treści "rabat 10%". Wtedy wrócimy Ci 10% zapłaconej kwoty"
🙂
@PIOTRSS możesz po jakimś czasie od odebrania zamówionego towaru przez klienta napisać do niego i np. zapytać czy towar dotarł cały i czy jest zadowolony z niego ("czy szafa gra") i przy tym poprosić o wystawienie komentarza.
Ja mimo że sprzedaje niedużo, niepotrzebne mi rzeczy też mam sporo niewystawionych komentarzy. Swego czasu pisałem z prośbą o wystawienie do klientów po transakcji, obecnie już tego nie robię ponieważ i tak nie wszystkim się chce mimo to nacisnąć kilka razy w telefon czy za pomocą myszki i kompa aby wystawić 😕
Przez 3 miesiące zebrało się 10 zamówień które zamówiłem jako klient i właśnie wszystkie wczoraj oceniłem wystawiając komentarze 🙂