Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Sprzedałam 24 lutego przedmiot od tego czasu mam status płatności - rozpoczęta. Zostałam już obciążona opłatą za transport, którego nie było. Płatność PayU . Gdzieś przeczytałam, że w takim przypadku po 7 dniach transakcja powinna zostać anulowana automatycznie, ale to nie nastąpiło. Co z tym mogę zrobić?
@Megamalwin W jaki sposób zostałaś obciążona za transport, do którego nie doszło? Gdzie widzisz taką opłatę? Podaj proszę numer tego zamówienia.
Nr zamówienia 15175214303
Został wystawiony rachunek przez allegro na kwotę -10,42 zł z płatnością do 16 marca, jeszcze nie zapłaciłam
być może to prowizja, nie opłata za transport, ale też nie należna w tym przypadku
@Megamalwin Jest to prawidłowe działanie. Prowizja jest naliczana w momencie wygrania przez kupującego licytacji lub skorzystania z opcji "kup teraz". Klient ma 7 dni na opłacenie zamówienia. Po tym czasie zostaje ono anulowane. Po tym czasie możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji. Zrobisz to z poziomu zakładki "zamówienia". Przy odpowiednim zamówieniu wybierz kolejno "akcje" i "zwrot prowizji".