anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty od kupującego - płatność rozpoczęta

MAMY ROZWIĄZANIE!
Megamalwin
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Sprzedałam 24 lutego przedmiot od tego czasu mam status płatności - rozpoczęta.  Zostałam już obciążona opłatą za transport, którego nie było. Płatność PayU . Gdzieś przeczytałam, że w takim przypadku po 7 dniach transakcja powinna zostać anulowana automatycznie, ale to nie nastąpiło. Co z tym mogę zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Megamalwin W jaki sposób zostałaś obciążona za transport, do którego nie doszło? Gdzie widzisz taką opłatę? Podaj proszę numer tego zamówienia. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Megamalwin
#8 Zapaleniec#

Nr zamówienia 15175214303

Został wystawiony rachunek przez allegro na kwotę -10,42 zł z płatnością do 16 marca, jeszcze nie zapłaciłam

oznacz moderatorów
Megamalwin
#8 Zapaleniec#

być może to prowizja, nie opłata za transport, ale też nie należna w tym przypadku

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Megamalwin Jest to prawidłowe działanie. Prowizja jest naliczana w momencie wygrania przez kupującego licytacji lub skorzystania z opcji "kup teraz". Klient ma 7 dni na opłacenie zamówienia. Po tym czasie zostaje ono anulowane. Po tym czasie możesz złożyć wniosek o zwrot prowizji. Zrobisz to z poziomu zakładki "zamówienia". Przy odpowiednim zamówieniu wybierz kolejno "akcje" i "zwrot prowizji". 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów