anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak wpłaty od kupującego

Client:43393735
#8 Zapaleniec#

Witam, jako poczatkujący sprzedawca chciałam zapytać co dalej robić ?

Kupujący nie dokończył płatności (może się rozmyślił), aukcja zakończyła się bo to była 1 sztuka a prowizja od sprzedaży naliczona przez allegro.

Co dalej ? czy allegro wysyła do kuująceo emaila przypominającego o płatności ? 

i co ja powinnam zrobić w tej sytuacji ? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Nic, a gdzie miałeś to wystawione na AL, nie zapłacił to nie ma zakupu, kupujący ma na to 5dni, a o zwrot prowizji pisz:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#16 Inspirator#

@Client:43393735  Nie piszesz, od kiedy ta płatność nie jest zakończona, ale jest kilka możliwości:

- kupujący opłaca zwykłym przelewem, więc wpłata dojdzie po 2-3 dniach

- kupujący coś źle poklikał, ale może sobie nie zdawać sprawy, że płatność nie przeszła. Wtedy dostanie maila od Allegro, żeby ją dokończyć

- się rzeczywiście rozmyślił. Po pewnym czasie system sam anuluje tę transakcję i odda prowizję

A co zrobić? Na początek najlepiej skontaktować się z kupującym 🙂

oznacz moderatorów

Client:43393735
#8 Zapaleniec#

dziękuję za odpowiedzi

a jak jest płatność anulowana ?

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#16 Inspirator#

@Client:43393735 Jak jest anulowana, to już nie przyjdzie 🙂

Dalsze postęowanie zależy znów od tego, ile czasu minęło. Tak czy inaczej, zacząć od maila do nabywcy.

oznacz moderatorów

Client:43393735
#8 Zapaleniec#

ok a jak ma wyglądać taki email ?

oznacz moderatorów