Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jako poczatkujący sprzedawca chciałam zapytać co dalej robić ?
Kupujący nie dokończył płatności (może się rozmyślił), aukcja zakończyła się bo to była 1 sztuka a prowizja od sprzedaży naliczona przez allegro.
Co dalej ? czy allegro wysyła do kuująceo emaila przypominającego o płatności ?
i co ja powinnam zrobić w tej sytuacji ?
Nic, a gdzie miałeś to wystawione na AL, nie zapłacił to nie ma zakupu, kupujący ma na to 5dni, a o zwrot prowizji pisz:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@Client:43393735 Nie piszesz, od kiedy ta płatność nie jest zakończona, ale jest kilka możliwości:
- kupujący opłaca zwykłym przelewem, więc wpłata dojdzie po 2-3 dniach
- kupujący coś źle poklikał, ale może sobie nie zdawać sprawy, że płatność nie przeszła. Wtedy dostanie maila od Allegro, żeby ją dokończyć
- się rzeczywiście rozmyślił. Po pewnym czasie system sam anuluje tę transakcję i odda prowizję
A co zrobić? Na początek najlepiej skontaktować się z kupującym 🙂
dziękuję za odpowiedzi
a jak jest płatność anulowana ?
@Client:43393735 Jak jest anulowana, to już nie przyjdzie 🙂
Dalsze postęowanie zależy znów od tego, ile czasu minęło. Tak czy inaczej, zacząć od maila do nabywcy.
ok a jak ma wyglądać taki email ?