Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
w dniu 21.03.2024 klient dokonał zakupu, ale do dziś nie otrzymaliśmy wpłaty. Status zakupu PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA- płatność PAYU i do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło. Pisałam do tej osobowy , ale bez odzewu.
Co w takim przypadku mogę zrobić ? Mam towar przyblokowany, na to wygląda, że nie dojdzie do realizacji tego zamówienia. Czy możemy sami w jakiś sposób anulować to zamówienie? jak to wygląda. Bo minęło już kilka dni a zamówienie samo się nie anulowało.
Pozdrawiam
@Pastelka_shop Podaj nr. zamówienia > może dziewczyny pomogą. > @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dziękuję. Podaje numer zamówienia
2d8d6030-e7b9-11ee-bbdf-3b8ac44c7f18
Samo sie anuluje, moderacja Ci tego nie zrobi.
ok , a po jakim czasie się anuluję ?
@Pastelka_shop Kupujący wybrał opcję płatności przelewem tradycyjnym, zatem na to 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
Dziękuję za odpowiedź