anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty za zakupiony towar

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Witam,

w dniu 21.03.2024 klient dokonał zakupu, ale do dziś nie otrzymaliśmy wpłaty. Status zakupu PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA- płatność PAYU i do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło.  Pisałam do tej osobowy , ale bez odzewu.

Co w takim przypadku mogę zrobić ? Mam towar przyblokowany, na to wygląda, że nie dojdzie do realizacji tego zamówienia. Czy możemy sami w jakiś sposób anulować to zamówienie? jak to wygląda. Bo minęło już kilka dni a zamówienie samo się nie anulowało.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Pastelka_shop   Podaj nr. zamówienia > może dziewczyny pomogą. >  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję. Podaje numer zamówienia

2d8d6030-e7b9-11ee-bbdf-3b8ac44c7f18

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Samo sie anuluje, moderacja Ci tego nie zrobi.

oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

ok , a po jakim czasie się anuluję ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Pastelka_shop Kupujący wybrał opcję płatności przelewem tradycyjnym, zatem na to 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Pastelka_shop
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów