Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam dostęp do uprawnień konta firmowego i dzisiaj wchodzą na swoje konto nie widzę w ogóle tej zakładki. Jaka jest tego przyczyna dodam że mam uprawnienia na firmowym koncie.
@diana_jan Czy masz na myśli to, że nie możesz się przełączyć pomiędzy kontami? Czy możesz dodać zrzut ekranu?
Witam. Jest jakiś problem od dziś.
Z kont pracowniczych nie możemy obsługiwać dyskusji. Jakby brak dostępu.
Wyskakuje informacja:
"A co Ty tu robisz"
"Ups to nie Twoje."
Czy ktoś z Was wie coś na ten temat ?
@twojapszczolka nie mamy innych zgłoszeń na ten temat. Skontaktuj się proszę za pomocą formularza, podaj loginy uprawnionych kont, które nie mogą zalogować się do konta oraz zrzuty ekranu (z widocznym całym ekranem przeglądarki).
Wystarczy przejrzeć czaty i inni też to zgłaszają.
U mnie na koncie jest to samo. Nie ma panelu "konta uprawnione".
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Od godziny 8.30 jest ten problem. Moja dniówka właśnie przepada. Zareaguje ktoś?
@Client:121861421 Monika już napisała wyżej, że w tej sprawie prosimy o kontakt przez formularz.
Mam dostęp do uprawnień konta firmowego i dzisiaj wchodzą na swoje konto nie widzę w ogóle tej zakładki. Jaka jest tego przyczyna dodam że mam uprawnienia na firmowym koncie.
@diana_jan @Client:121861421 @twojapszczolka Otrzymałam informację, że to jest celowa zmiana. Aktualnie z kont uprawnionych należy korzystać w SalesCenter, jeśli masz konto zwykłe przypisane uprawnienia to zobaczysz wybierak po zalogowaniu
Jeśli masz konto firma i chcesz działać w roli konta uprawnionego to w menu kliknij -> Twój login -> Uprawnienia do kont.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Korzystałem w SalesCenter. Nie ma możliwości przełączyć się teraz na konto inne niż SalesCenter, bo w ogóle w przejściu po zalogowaniu nie ma Panelu "dostęp do kont uprawionych".
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Na emailu dostałem informację, że mam nadany dostęp do konta firmowego. Kolejnym krokiem było zalogowanie się na allegro i przejście do konta firmowego, ale takiego panelu nie ma. Wczoraj był i wszystko działało normalnie.
Dziękuje za pomoc ! 🙂
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Odpowiedź przez formularz jest taka, że konto uprawnione musi posiadać abonament Pani Sandra tak twierdzi.