anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu prowizji

emark2
#8 Zapaleniec#

Witam ma pewien problem. Złożyłem wniosek o zwrot prowizji, gdyż kupujący nie zapłacił za towar. Kiedyś Allegro w takiej sytuacji zwróciło mi prowizję automatycznie (rabat transakcyjny ) teraz czekam od 31.03.2022 i dalej nic. Mam dalej czekać czy coś zrobić, gdyż do 14 każdego miesiąca należy uregulować swoje opłaty na Allegro. Proszę o pomoc w tej sprawie.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Hardylegs
#11 Animator#

napisz do nich poprzez kontakt allegro przez formularz kontaktowy

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8e9451b1-1538-4d45-bf7e-d6353555f6ff

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@emark2 Kiedy było złożone zamówienie do którego chcesz uzyskać zwrot prowizji i jaką formę płatności wybrał klient? Może jeszcze nie minął czas na opłacenie zamówienia przez klienta.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@emark2 O które zamówienie chodzi?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

emark2
#8 Zapaleniec#

Witam. Złożone wnioski dotyczą tych ofert:

11954824659

11954956065

11955011279

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@emark2 Wysłaliśmy do kupujących maile z pytaniem o te zakupy. Jeśli nie udzielą odpowiedzi w ciągu tygodnia od ich otrzymania, Twoje wnioski zostaną rozpatrzone w oparciu o informacje, do których mamy dostęp. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

emark2
#8 Zapaleniec#

Witam ponownie. W miedzy czasie skontaktowałem się z jedną osobą i okazało się, że nie odbierała poczty i nie odpowiedziała na e-mail od allegro. Teraz rabat został udzielony na dwie oferty. Została mi jeszcze jedna oferta. Próbuje się z tą osobą skontaktować. Dziękuje jeszcze raz za pomoc przynajmniej wiem gdzie tkwił problem. Pozdrawiam

oznacz moderatorów