Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam następującą zagwozdkę. Sprzedajemy ciężkie rzeczy jak farby oraz lekkie- sylikony. Farba w 10L opakowaniu musi być zapakowana pojedynczo (ze względu na możliwe uszkodzenia w trakcie transportu). Jednak, gdy Klient zakupi farbę oraz mały przedmiot (np. taki sylikon czy wałek)- chciałabym wysłać mu to w jednej paczce. Przy próbie utworzenia takiego cennika widzę, że są tylko takie opcje:
1)"Pierwsza sztuka x zł --> ilość szt. 1 (Po przekroczeniu liczby sztuk naliczymy cenę kolejnej przesyłki.)"
2) "Pierwsza sztuka x zł --> ilość szt. 2 --> Kolejna szt. w paczce x zł
Czy ktoś mógłby coś poradzić?
W tym momencie mam ustawione cenniki w taki sposób, że małe rzeczy do 12szt. idą w jednej paczce, ciężkie farby pojedynczo.
@MFBspzoo, jeśli zostawisz obecne ustawienie, a kupujący dokona mniejszego zakupu i otrzymasz 2 etykiety, możesz nadać zamówienie w jednej przesyłce. Środki za etykietę pobieramy w momencie zeskanowania jej przez kuriera - jeśli więc to się nie stanie, nie obciążymy Cię opłatą. Wyjątkiem są przesyłki w ramach metody InPost - tam podczas generowania etykiety należy ją od razu opłacić.
@mr_oma
Zrezygnowaliśmy ze Smarta. Obecnie wysyłamy tylko i wyłącznie DHL i generuję listy przewozowe sama. Gdy Klientowi nalicza drugą przesyłkę- rozumiem, że jedynym sensownym rozwiązaniem jest zwracanie mu kosztu drugiej przesyłki i wysyłanie w jednej?
Nie można nic zrobić w kwestii cenników w takiej sytuacji? Dobrze rozumiem? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie