anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Centrum zniżek - brak pakietu powitalnego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Witam, zweryfikowałam swoje konto firmowe i w dalszym ciągu w zakładce 'Centrum Zniżek' nie mam oferty Pakietu Powitalnego. Czy to kwestia tego, że nie wystawiłam jeszcze żadnej sprzedaży, czy problem tkwi w czymś innym? Sam proces weryfikacji wraz z synchronizacją konta firmowego domknęłam bodaj dwa dni temu.

Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Alora-Hurtownia Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów
Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Ślicznie dziękuję 😊

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Alora-Hurtownia W zakładce Centrum Zniżek powinna być widoczna u Ciebie zarówno zniżka, jak i pakiet wyróżnień. Prześlij mi proszę zrzut ekranu z tej strony. 

oznacz moderatorów
Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

3 godziny temu otrzymałam full pakiet. Bardzo dziękuję za pomoc w przepchnięciu sprawy 🙂Zrzut ekranu 2023-10-05 171301.png

oznacz moderatorów