Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zweryfikowałam swoje konto firmowe i w dalszym ciągu w zakładce 'Centrum Zniżek' nie mam oferty Pakietu Powitalnego. Czy to kwestia tego, że nie wystawiłam jeszcze żadnej sprzedaży, czy problem tkwi w czymś innym? Sam proces weryfikacji wraz z synchronizacją konta firmowego domknęłam bodaj dwa dni temu.
Pozdrawiam serdecznie
@Alora-Hurtownia Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Ślicznie dziękuję 😊
@Alora-Hurtownia W zakładce Centrum Zniżek powinna być widoczna u Ciebie zarówno zniżka, jak i pakiet wyróżnień. Prześlij mi proszę zrzut ekranu z tej strony.
3 godziny temu otrzymałam full pakiet. Bardzo dziękuję za pomoc w przepchnięciu sprawy 🙂