anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chcę złożyć reklamację na opłatę dodatkową w DHL

MAMY ROZWIĄZANIE!
BiuroProfitMiotk
#8 Zapaleniec#

Wysłałam 3 okładki na zeszyt. Przesyłka to było maleństwo. A DHL doliczył mi opłatę za wagę powyżej 25 kg. Nie wiem, jak złożyć reklamację. W informacjach od Allegro kręcę się w kółko. Doczytałam, że skoro było to przez Allegro załatwiane a nie na podstawie własnej umowy, to składam reklamację przez Allegro. Ale JAK??? Fizycznie jak??? Jest na to jakaś zakładka? No nie jest to intuicyjne. Co ja się czasem nakręcę po portalu, zanim coś znajdę. HELP!!!

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
Ziolko39
#21 Demiurg#

@BiuroProfitMiotk A może te okładki były ze stali pancernej?🤣

A tak w ogóle to poprośmy dziewczyny o wsparcie  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

Wysyłam rocznie kilka tysięcy paczek tego samego rodzaju. Dwie felgi 27kg w pudełku 48x48x48

DPD potrafi za Allegro DPD policzyć 99 zł dopłaty.

DHL za wysyłki Allegro Cz do 3 miesięcy dolicza co chwile coś jeszcze coś jeszcze.

 

 

LUDZIE !

 

Walczmy z tym procederem !

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
BiuroProfitMiotk
#8 Zapaleniec#

No ale składałeś reklamację?

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

Tak. zawsze odmowa. Ich sortownia posiada najnowocześniejszy sprzęt w europie i  on nie może się mylić. Wzywałem na wizję lokalną do siebie do firmy kierowników oddziału Lublin, dyrektorów, prezesów i ...olewka. Ich sortownia nie może się mylić. Jest certyfikowana. Odmowy przychodza 29 dnia.

 

p.s. czy tylko mnie napisanie takiej odpowiedzi na forum gadane allegro zajmuje do 3 minut?  Zawiesza mi przeglądarkę Firefox przy każdej czynnej edycji treści pisanej.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BiuroProfitMiotk wszystkie informacje jak złożyć reklamację znajdziesz w tym artykule, a gdyby coś było niejasne, śmiało pytaj. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
BiuroProfitMiotk
#8 Zapaleniec#

Tak, tak, czytałam ten artykuł. I jest napisane, że jeśli było wysyłane funkcją Wysyłam z Allegro, to wysyłam reklamację za Waszym pośrednictwem. I to wszystko. Żadnego linku, żadnego wskazania, jak to realnie przeprowadzić.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BiuroProfitMiotk Reklamację możesz złożyć przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Napisz proszę tam tylko dokładnie, którego zamówienia i przesyłki dotyczy. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@BiuroProfitMiotk nie "za posrednictwem Allegro". Składasz reklamację "DO Allegro".

https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/16

Artykuł 6. Reklamacje Usługi Dostawy oraz Usług, Usługi Zwrotu Towaru i Usług Dodatkowych
1. Sprzedający może złożyć reklamację na Usługę Dostawy przewidzianą w niniejszym Regulaminie, jeżeli Usługa Dostawy nie została zrealizowana przez Spółkę lub została zrealizowana nienależycie, wbrew postanowieniom Regulaminu. Sprzedający może złożyć również reklamację dotyczącą pobrania środków pieniężnych od Adresata lub przekazania pobranych środków, dokonanego przez Dostawcę w ramach Usługi świadczonej w oparciu o Usługę Dostawy z wykorzystaniem Funkcjonalności WzA, a także reklamację z tytułu nieprawidłowego działania Funkcjonalności WzA lub nieprawidłowego naliczenia opłat dotyczących Usługi i Usługi Dodatkowej opłacanych przez Sprzedającego Spółce.
2. Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania z Usługi Dostawy, pobrania środków pieniężnych od Adresata lub przekazania pobranych środków, dokonanego przez Dostawcę w ramach Usługi świadczonej w oparciu o Usługę Dostawy z wykorzystaniem Funkcjonalności WzA, a także nieprawidłowego działania Funkcjonalności WzA i nieprawidłowego naliczenia opłat dotyczących Usług i Usług Dodatkowych będą rozpatrywane przez Spółkę w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty złożenia reklamacji przez Sprzedającego.
3. Reklamacje dotyczące korzystania z Usługi Dostawy, pobrania środków pieniężnych od Adresata lub przekazania pobranych środków, dokonanego przez Dostawcę w ramach Usługi świadczonej w oparciu o Usługę Dostawy z wykorzystaniem Funkcjonalności WzA, a także nieprawidłowego działania Funkcjonalności WzA bądź naliczenia opłat dotyczących Usług i Usług Dodatkowych, mogą być składane listownie na adres Spółki lub drogą elektroniczną przy wykorzystaniu formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=44362df6-b15a-4eac-a24c-c534495b1bda

Spółka = Allegro. To oni naliczają opłaty sprzedawcom i to oni rozpatrują reklamacje.

 

 

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@BiuroProfitMiotk usługa Allegro DHL? To Allegro doliczyło, nie DHL, reklamuj do nich. Zażądaj okazania protokołu przeważenia i dowodu obciążenia Allegro przez DHL takową opłatą.

W razie typowego podejścia Allegro "złożylismy w Państwa imieniu reklamację do przewoźnika, ale odrzucił on reklamację". Poczekaj aż miną 30 dni od złożenia reklamacji do Allegro i wtedy im napisz "Z powodu braku ustosunkowania się Allegro do złożonej reklamacji w ciągu 30 dni, została ona uznana za zasadną, w związku z powyższym wnoszę o zwrot środków, reklamacja była złożona do Allegro, nie do przewoźnika. Zgodnie z załącznikiem nr 16 regulaminu Allegro".

oznacz moderatorów