anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobić kiedy kupujący podał zły adres wysyłki?

MAMY ROZWIĄZANIE!
PicassoShop
#8 Zapaleniec

Co mam zrobić kiedy kupujący podał zły adres wysyłki i nie mogę się z nim skontaktować telefonicznie

oznacz moderatorów
46 ODPOWIEDZI 46
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ogrodzmyslow W formularzu generowania etykiet powinieneś mieć możliwość edycji kodu pocztowego. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

dziękuję za odpowiedź, tylko jeszcze proszę powiedzieć gdzie jest ten formularz generowania etykiet? Na Allegro, czy na Inpost?

oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

jeśli na Allegro, to gdzie konkretnie, bo nie mogę znaleźć 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ogrodzmyslow sprzedaż odbyła się na Allegro czy Allegro Lokalnie? Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ta paczka. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

sprzedałam na Allegro nr: 18044836894 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ogrodzmyslow, na gotowej etykiecie już nie zmienisz adresu doręczenia.
W tej sytuacji konieczne będzie wygenerowanie nowej etykiety. Jeśli przesyłkę nadajesz na stronie Managera Przesyłek InPost, to właśnie tam możesz edytować adres odbiorcy przed opłaceniem i wygenerowaniem etykiety. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

Allegro samo mi wygenerowało etykietę podczas przenoszenia na menagera przesyłek InPost i w adresie nie mam możliwości zmienić kodu pocztowego. Mogę zmienić tylko gabaryt. Zrzut ekranu 2025-11-16 150001.png

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ogrodzmyslow, przykro mi, jednak przy dostawach Allegro miniKurier24 InPost oraz Allegro Kurier24 InPost nie ma możliwości edycji adresu dostawy. 

W tej sytuacji możesz poprosić klientkę o anulację tego zakupu i ponowne zamówienie z prawidłowym adresem dostawy albo nadać przesyłkę na własny koszt, za pomocą opcji [Wyślij przesyłki] w Managerze InPost. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

Zrzut ekranu 2025-11-22 134946.png

oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Klientka nie ma możliwości anulowania zakupu. wyświetla jej sie wiadomość, ze nie może zwrócić tylko może złożyć reklamację. Czy kliknąć reklamację, i np. pisać, ze towar uszkodzony lub brak czegoś w przesyłce? Oczywiście przesyłka nie została jeszcze wysłana, dopóki nie jest zmieniony niepoprawny kod pocztowy odbiorcy na kodzie kreskowym i QR

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@ogrodzmyslow 

W mojej ocenie powinieneś jako sprzedający orientować się, że taką drogą z reklamacją nie jest odpowiednia.

Klienta może wypełnić formularz zwrotu i z Tobą porozumieć się jeśli chodzi o ewentualne rozwiązania. Marysia również zaproponowała takie.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

przeczytaj mój poprzedni wpis i załączony print scream - KLIENT NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU, bo to roślina. 

Wiem że reklamacja to jest złe rozwiązanie i napisałam do klienta żeby się wstrzymał, bo może tu ktoś będzie wiedział co zrobić

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ogrodzmyslow odstąpienie od zakupu nie musi być po przez system allegro. Wystarczy zwykła wiadomość email

oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

no dobrze, klient mi napisze na emaila że odstępuje d zakupu, tylko jak to się ma do obowiązków sprzedającego? Jak ja nie wyślę towaru w terminie, to dostanę punkty karne. Jak zrobić żeby ich nie dostać?

 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ogrodzmyslow  jeśli odstąpi inna drogą niż przez Allegro, to punkty karne dostaniesz, ale mając dowód na to, że kupujący odstąpił od umowy, Allegro anuluje Ci te punktu, tylko, że to trochę więcej załatwiania

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ogrodzmyslow jeżeli klient nie odstąpi przez formularz wyślij nam zrzut z informacją o odstąpieniu (i widocznym loginem klienta). Będziemy mogli wykluczyć zamówienie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

wysyłam print screen z odstąpieniem od umowy przez Klienta, Proszę o wykluczenie zamówienia. Zrzut ekranu 2025-11-26 151122.png 

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ogrodzmyslow wykluczyłam zamówienie z jakości. Jutro wynik będzie przeliczony 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ogrodzmyslow
#9 Pomysłodawca

dziękuję. Jeszcze chcę zapytać, czy teraz klientka ma drugi raz zamówić tego kwiatka i za niego zapłacić? Jak oddać jej pieniądze za poprzedni zakup, do którego przysłała odstąpienie od umowy, przez Allegro, czy jak?

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ogrodzmyslow Możesz zwrócić jej pieniądze albo przelewem, albo przez Allegro. 

Klientka może zamówić produkt ponownie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów