- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam taka sytuacje... płatność "rozpoczeta " za chwile ten sam klient "opłacone" co dla mnie to oznacza?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli płatność była rozpoczęta, a po chwili jest zakończona, zakup opłacony, to znaczy że masz już pieniądze w zakładce Allegro Finanse. https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
o witam mojego ulubionego @xyz96 :)) no tyle to wiem ale cos powinnam zgłaszac anulować czy cós?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co zgłaszać, co anulować? Masz pieniądze, wysyłasz towar.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
oki rozumiem z info allegro że pierwsza płatność chyba nie przeszła druga wiadomość że oki opłacone. czyli nic nie robic wysłac i ok? ...
wiesz że lubię cie i konkretne odpowiedzi miłego ✌
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@eveeanime To nie są dwa różne komunikaty i nie było dwóch płatności.
Ta procedura jest tak naturalna, jak pójcie do wc. Najpierw trzeba ściągnąć dolną część ubrania /płatność rozpoczęta/ potem zrobić co trzeba /płatność zakończona/
Gorzej jest jak komunikaty przychodzą w odwrotnej kolejności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
2 rózne komunikaty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Być może kupujący rozpoczął płatność, następnie ją anulował i po chwili ponowił. Po ponowieniu druga wpłata niemal natychmiast została zakończona, dlatego dwa komunikaty.