Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient rozpoczął płatność przez Pay-U, ale jej nie dokończył. Pospieszyłem się z wysyłką towaru i niestety klient odebrał przesyłkę, ale nie zapłacił za nią. Nie reaguje na próby kontaktu. Allegro zwróciło mi prowizję, ale co mógłbym zrobić, żeby spróbować odzyskać pieniądze (90 zł)? Czy Allegro może jakoś zablokować tego klienta, bo widzę, że bezkarnie loguje się codziennie na Allegro?
@pawelciesla1982 czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy?
f8e184c1-b654-11ec-a762-19d94b1fb176
@pawelciesla1982 dziękuję! Odnalazłam to zamówienie. Skontaktowaliśmy się z osobą, która dokonała zakupu. Jeśli do poniedziałku kupujący nie odpowie, będziemy działać dalej, pozostańmy w kontakcie w sprawie nr 23137148.
Dzień dobry, czy mogę prosić o adres mailowy/numer telefonu, żeby rozwiązać podobna sprawę? Klientka odebrała towar, za który nie zapłaciła, kontakt był utrudniony dopóki nie wspomniałem o policji, a później się zasłaniała tym że paczki nie odebrała, choć widać po numerze trackingowym że została odebrana. Pozdrawiam Adrian Zyga
@MattsDeliveries jeśli potrzebujesz pomocy naszego zespołu możesz napisać do nas tutaj lub zamówić rozmowę telefoniczną.