Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Inpost przysłał mi maila, że paczka, którą wysłałam utraciła status. Szukają jej, ale na razie nie ma odzewu. Zgłosiłam reklamcje na formularzu Inpost o zaginięciu i prośbę o zwrot 109 zł wartości towaru. Wysłałam screen transakcji Allegro na potwierdzenie.
Co teraz robić z kupującym. Na razie Inpost nie potwierdził zaginięcia, tylko utratę statusu. Co oznacza, że jak znajdą paczkę, odeślą ją do kupującego (a może dostanę wybór i mogę poprosić o odesłanie do mnie).
Mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Nie oddaję kupującemu pieniędzy, bo może paczka się znajdzie i ją otrzyma. Czy nie jest tak, że muszę dostać od Inpost maila z informacją o zaginięciu paczki i wtedy oddać kasę.
Na razie podeślij temu kupującemu informacje o zaginięciu i o tym że reklamacja jest złożona i czekasz na decyzję dostawcy . Jak uznają zaginięcie to zwrócisz środki a dostawca powinien oddać koszty .
@CHECINIAKI Sprzedajesz jako firma czy osoba prywatna? Jako firma - odpowiadasz za dostarczenie paczki 'do rąk". Wiec oddaj kupującemu a sama "walcz" z Inpostem. Jako osoba prywatna - inna sprawa. Własność przedmiotu przechodzi na kupującego z momentem wydania/nadania. Więc to on powinien walczyć z Inpostem. PS - najlepiej dogadac się - może poczeka?🙂
Tak zrobiłam, wysłałam SMS i kupujący czeka. Napisałam kupującej, że Inpost ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Na razie OK.
Jako firma sprzedajemy.
No i się znalazła dzisiaj po 10 dniach:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=626060946303026120251954
👍