Witam. Klient rozpoczął płatność przez Pay-U, ale jej nie dokończył. Pospieszyłem się z wysyłką towaru i niestety klient odebrał przesyłkę, ale nie zapłacił za nią. Nie reaguje na próby kontaktu. Allegro zwróciło mi prowizję, ale co mógłbym zrobić, żeby spróbować odzyskać pieniądze (90 zł)? Czy Allegro może jakoś zablokować tego klienta, bo widzę, że bezkarnie loguje się codziennie na Allegro?
@pawelciesla1982 czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy?
f8e184c1-b654-11ec-a762-19d94b1fb176
@pawelciesla1982 dziękuję! Odnalazłam to zamówienie. Skontaktowaliśmy się z osobą, która dokonała zakupu. Jeśli do poniedziałku kupujący nie odpowie, będziemy działać dalej, pozostańmy w kontakcie w sprawie nr 23137148.