Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient rozpoczął płatność przez Pay - U, ale jej nie dokończył. Pospieszyłem się z wysyłką towaru i niestety klient odebrał przesyłkę, ale nie zapłacił za nią. Nie reaguje na próby kontaktu. Allegro nie zwróciło mi jeszcze prowizji, ale co mógłbym zrobić, żeby spróbować odzyskać pieniądze (aż 3800zł)?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Numer zamówienia: cc6cd9a0-e383-11ed-86fa-618de40f5afa
@Kacpere1xq wyślij klientowi pismo przedsądowe a potem do sądu za przywłaszczenie 🙂
@Kacpere1xq przykro mi z powodu tej sytuacji, ale tak jak pisze @kostas11 pozostaje kontakt z kupującym i w ostateczności zgłoszenie sprawy do sądu.