anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co robic jesli płatność od klienta ma status oczekująca

Idź do rozwiązania
AzFarCompany
#8 Zapaleniec#

co robic jesli płatność od klienta ma status oczekująca?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
mdrogeria
#21 Demiurg#

czekać .

oznacz moderatorów
AzFarCompany
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedz. Ale czekamy już z wczorajszego dnia. Czy to normalnie?

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Uzbroić się w cierpliwość.

oznacz moderatorów
AzFarCompany
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo za odpowiedz. Ale czekamy już z wczorajszego dnia. Czy to normalnie?

oznacz moderatorów
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Zależy jaka płatność. Przelew tradycyjny to normalne. Karty, bliki, pay itp powinny być od razu. Niech klient sprawdzi czy mu w ogóle cos z konta pobrało. Bo tu ostatnio często takie błędy. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AzFarCompany Czy możesz podać mi numer zamówienia, o które dokładnie chodzi? Sprawdzę jaką metodę płatności wybrał kupujący. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
AzFarCompany
#8 Zapaleniec#

Prosze bardzo

offer no.: 12277165552

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AzFarCompany Dziękuję, sprawdziłam to i wszystko jest tutaj w porządku. Zgodnie z zasadami, kupujący ma 7 dni na opłacenie tego zamówienia, więc pozostaje cierpliwie poczekać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
AzFarCompany
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedz

oznacz moderatorów
Jason_s_c
#8 Zapaleniec#

czekać. Odpowiedzi na to jest kilka.
Klient wstawił do koszyka i zapomniał, klient wstawił do koszyka i czeka aż ksiegowość zapłaci, klient wstawił do koszyka i czeka na zgodę szefa, klient wstawił do koszyka i wykonał przelew pocztą.
Raz na miesiąc mamy taki przypadek. Dziś np klient dopiero otrzymalismy potwierdzenie po miesiącu od wstawienia przedmiotu do koszyka.
Po jakims czasie można poprosić Allegro o prowizję i zostanie zwrócona, ale jeśli klient dokona wpłaty, prowizja z automatu bedzie zabrana

oznacz moderatorów
AzFarCompany
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za odpowiedz

oznacz moderatorów