
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
co robic jesli płatność od klienta ma status oczekująca?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czekać .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedz. Ale czekamy już z wczorajszego dnia. Czy to normalnie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uzbroić się w cierpliwość.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję bardzo za odpowiedz. Ale czekamy już z wczorajszego dnia. Czy to normalnie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zależy jaka płatność. Przelew tradycyjny to normalne. Karty, bliki, pay itp powinny być od razu. Niech klient sprawdzi czy mu w ogóle cos z konta pobrało. Bo tu ostatnio często takie błędy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AzFarCompany Czy możesz podać mi numer zamówienia, o które dokładnie chodzi? Sprawdzę jaką metodę płatności wybrał kupujący.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosze bardzo
offer no.: 12277165552

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AzFarCompany Dziękuję, sprawdziłam to i wszystko jest tutaj w porządku. Zgodnie z zasadami, kupujący ma 7 dni na opłacenie tego zamówienia, więc pozostaje cierpliwie poczekać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czekać. Odpowiedzi na to jest kilka.
Klient wstawił do koszyka i zapomniał, klient wstawił do koszyka i czeka aż ksiegowość zapłaci, klient wstawił do koszyka i czeka na zgodę szefa, klient wstawił do koszyka i wykonał przelew pocztą.
Raz na miesiąc mamy taki przypadek. Dziś np klient dopiero otrzymalismy potwierdzenie po miesiącu od wstawienia przedmiotu do koszyka.
Po jakims czasie można poprosić Allegro o prowizję i zostanie zwrócona, ale jeśli klient dokona wpłaty, prowizja z automatu bedzie zabrana

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za odpowiedz