Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
czy macie jakieś sprawdzone metody ?
Ja mam plagę - kupuje - nie płaci - nie odzywa się na maile - często nie dzwignie nawet tel.
Czekasz jak łoś 7 dni do czasu aż możesz to sam anulować.
W 99% przypadkach jak ktoś mi nie płaci tego samego dnia - po prostu nie płaci już wcale ....
Okres zapłaty za towar wg. mnie maks 2-3 dni - i to góra gór.
Co na to Allegro ?
ps. jak mam to 7 dni liczyć aby było " w regulamienie" ?
7 dni kalendarz od dziś ? czyli mogę anulować 6 czy 7 września zakup z dziś ?
Butiktalulla o anulowaniu transakcji otrzymujesz od allegro stosowną wiadomość , po jej otrzymaniu spokonie możesz produkt ponownie wystawić do sprzedaży .
Butiktalulla Nie ma lekarstwa , niestety musisz czekać regulaminowe 7 dni . Teraz to jest bajka , przed systemowymi anulowaniami transakcji przytrafiały się finalizacje po miesiącu i dłużej , rekordzista zapłacił u mnie po 3,5 miesiąca .
dzięki - chciałem własnie rady bardziej doświadczonych 🙂
@Butiktalulla to i tak teraz allegro się zlitowało i po 7 dniach samo anuluje nie opłacony zakup i zwraca prowizje. Niestety nic nie poradzisz takie zasady 🙂 no chyba, że to ten sam użytkownik. Nie którzy twierdza, że allegro to nie zabawa a jednak się myli 😄
czyli widzą ,że to patologia - a dalej na to pozwalają ...
Butiktalulla tak , to była patologia , jak napisałem wcześniej obecnie to bajka .
bajka dla mnie to płać - wtedy kupisz przedmiot 🙂
Ja handluję ciuchami - i normą jest to ,że kupią u X dostawców - a potem płacą co im się podoba. Nawet im sie nie chce anulować pozostałe...
Butiktalulla cóż , korzystając z serwisu akceptujesz regulamin .
oczywiście.
Ale czasem warto spytać czy istnieje / ktoś ma - jakiś patent 🙂
wyczułem ironię 🙂
Butiktalulla przepraszam jeśli to tak odebrałeś . Nie ma na to mocnych , czekać nie musisz , ale to jest ryzyko jeśli klient jednak zapłaci po kilku dniach .... dyskusja , negatyw . Decyzja należy do Ciebie .
nie no luz - nie ma za co 🙂 Pewnie ,że nie warto. Pewnie ,że każdy ma wybór - może iść stać na bazar jak nie "pasuje".
Po prostu zaczyna skala mnie przerażać. Z rok temu tego nie wyczuwałem aż tak. Tak zdarzało się - ale sporadycznie.
Teraz masa. Kupi - nie zapłaci - zero kontaktu.
Zastanawiam się - co się z tymi ludźmi dzieje...
A ja to mała popierdółka - zastanawiam się - jaki problem z tym mają "duzi"
Butiktalulla no .... a zanim wprowadzili system anulowania zawsze trzeba było mieć dużo większe stany magazynowe niż ilość sztuk w ofertach , a co z krótkimi seriami ? Zostaje kilkanaście nie opłaconych sztuk , produktu już nie będzie i termin ważności ucieka , a klient może po 2-3-4-5 miesiącach zapłacić . TERA JE BAJKA
tak jasne.
Pewnie ,że to doskonale rozumiem.
Ja jestem akurat plankton - sprzedaję z półki - zatem pod sprzedaż mam zawsze "odłożony" towar - lub powininem mieć 🙂
Może dlatego to też boli jak sobie kupują - nie płaca - ,że po pierwsze "czas" na przywracanie stanów potem , po drugie - każda złotówka dla mnie cenna - a to zamrożony towar za który już zapłaciłem.
A tak z ciekawości? Jaka to jest duża skala? Ile masz tego na tą chwilę?
różnie bywa. Miałem taką serie ,że 1 na 4 zamówienia - wisiały jako nie opłacone.
Głównie było to końcem miesiąca ( dziwne nie 😉 )
Teraz jest lepiej
Pytanko - jak rozumiem - allegro teraz samo "wywala" takie zamówienia - po prostu czekać cierpliwie ?
Mam zamówienia nieopłacone z 26 sierpnia - jak rozumie dziś powinno allegro je skasować i wysłać do mnie maila ?
e-mail od allegro przychodzi zwykle 8 dnia po ostatniej próbie platności .