Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
czy macie jakieś sprawdzone metody ?
Ja mam plagę - kupuje - nie płaci - nie odzywa się na maile - często nie dzwignie nawet tel.
Czekasz jak łoś 7 dni do czasu aż możesz to sam anulować.
W 99% przypadkach jak ktoś mi nie płaci tego samego dnia - po prostu nie płaci już wcale ....
Okres zapłaty za towar wg. mnie maks 2-3 dni - i to góra gór.
Co na to Allegro ?
dziękuję
Jeżeli byłbyś kupującym a sprzedawca nie wysłałby ci towaru (bo nie ma na stanie, pomylił się w wystawianiu oferty itp) to trole będące na tym forum odpisałyby ci zapewne, że Allegro to nie zabawa a umowa zawarta na tym portalu jest prawnie wiążąca.
Działa to też w drugą stronę. Jeżeli kupujący nie płaci (i nie odstępuje od umowy) to też dla niego jest to umowa prawnie wiążąca. Allegro z tym nic nie zrobi (kupujący są dla Allegro najważniejsi, bo takie są ich zasady) a ty jako sprzedawca możesz iść tylko do sądu (ale czy warto?). Pozostaje ci zwyczajnie wystąpić o zwrot prowizji i wystawić ponownie przedmiot licząc, że tym razem kupi go ktoś rzetelny.
tak - przecież to dalej wiążąca umowa cywilna.
Mam prawo ubiegać się o zapłatę lub oczekiwać odstąpienia od umowy przez kupca.
Tylko patrząc na ten cyrk - chyba wolę jednak aby allegro to samo anulowało niż przepychać się z "Januszami"