Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co w sytuacji gdy klient nieo debrał paczki z paczkomatu ona wróciła do mnie pieniądze już wypłacone na konto
@Client:41738255 Zapytaj go, czy chce ponownej wysyłki. Jeśli tak, nich dopłaci i wyślij. Jeśli nie chce, niech poda Ci swój numer konta bankowego i zrób mu zwykły przelew, poza Allegro.
Skontaktuj się z kupującym i dowiedz się, dlaczego nie odebrał paczki.
Jeśli zwyczajnie nie zdążył, poproś o opłacenie kosztu ponownej wysyłki i wyślij jeszcze raz - chyba, że zrezygnuje.
Jeśli zrezygnował, zwróć mu pieniądze - całą kwotę razem z kosztem wysyłki (jeśli masz konto firmowe albo ustawione warunki zwrotu), albo tylko cenę towaru (jeśli konto jest prywatne, a warunków zwrotu nie ustawiłeś).
Możesz zwrócić wpłatę przez Allegro, jeżeli masz wystarczającą kwotę u danego operatora (PayU lub Przelewy24, zależnie jak zapłacił kupujący). Ale możesz też zwrócić pieniądze bezpośrednio na konto kupującego, wystarczy poprosić go o numer rachunku.