Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam dwa baseny deklarowanego kuriera miałam DPD niestety gabarytowo nie weszło i zamówiłam kurierem hurtowni Ambro Express. I mimo tego, że podałam numery przesyłek i wysyłka oraz dostawa były w terminie zabrali mi punkty za terminowość dostawy. Teraz wysyłam kolejny basen i boję się, że znowyu bedę miała zabrane punkty... co mogę w tej sytuacji zrobić? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@allforchild W pierwszej kolejności usuń metody dostawy ze swoich cenników, które nie obsługują gabarytów Twoich paczek 🙂
Dobrze, zrobię to. Ale czy mogę zrobić coś jeszcze z tym zamówieniem w trakcie realizacji, żebym nie miała zabranych tych punktów? 🙂
@allforchild Dodaj na czas numer listu przewozowego. Jeśli punkty zostaną odjęte, to podaj mi numer tego zamówienia — sprawdzimy, czy można to wykluczyć.
Już mam dodane numery listu przewozowego, czas na wysyłkę mam do dziś do 23:59, do jutra do 23:59 czas dostawy. Dziękuję za odpowiedź 🙂