Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dzisiaj (04.01.2021) przed godziną pierwszą w nocy w serwisie Allegro dokonałem wypłaty na moje konto przy pomocy usług PayU. Około godziny temu (16:00) pieniądze zostały zaksięgowane i po niecałej minucie cały przelew się cofnął, jest to wina Banku czy serwisu PayU? bo w tej chwili przepadły mi pieniądze i nie wiem co mam robić.
Zaksięgowane gdzie? Na koncie bankowym? jeśli tak, nie miały prawa się cofnąć. Jeżeli zleciłeś wypłatę i ona nie dotarła do banku, to sprawcą jest tylko Allegro. Wyjaśniaj to tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf
@NophoNophoo skoro były już w banku zaksięgowane, to tam ich szukaj. Może bank pobrał jakieś opłaty. Zadzwoń na infolinię banku. 🙂
tak z Banku pobrało, ale dokładnie taką kwotę jaka mi przyszła co do grosza i tytuł tego przelewu to wypłata PayU i numerki zlecenia a sam przelew ma kategorię "Anulowanie uznania"
@NophoNophoo Co to znaczy "z banu pobrało"? To niemożliwe bez Twojej autoryzacji. Masz w banku historię operacji, sprawdź wpłaty i wypłaty - tam Ci niczego nie mogło pobrać bez Twojej zgody. Bank to nie Allegro, tam są inne standardy. Jaki to bank?
pisałem z bankiem i powiedzieli że to nie jest ich sprawka i nie wiedzą o co chodzi, kontaktowałem się z Allegro i złożyli wniosek do PayU
bank To mBank. mam pobrane jako PDF potwierdzenie wpłaty jak i tego tajemniczego cofnięcia
@NophoNophoo To bank współpracujący z Allegro przy ratach, zmień bank. Odwołaj się, napisz reklamację, powołaj się na nieautoryzowany przelew z Twojego konta na saldo PayU po zaksięgowaniu wpłaty. To niedopuszczalne. Gdyby to nie odniosło skutku, napisz do KNF.
tylko to nie bank zwrócił płatność tylko samo PayU, jak pisze konsultant na czacie Allegro musiał być błąd po stronie PayU i ono cofnęło płatność
@NophoNophoo Nie, jeśli wpłata była już zaksięgowana w banku, bank i PayU nie miały prawa bez Twojej autoryzacji niczego cofać. Możesz się poddać, a możesz też się odwołać, Twój wybór.
dostałem zwrotną wiadomość od Allegro gdzie dowiedziałem się że, PayU poprawnie wysłało mi przelew i nie odnotował żadnego zwroty/anulowania płatności. Napisałem również do banku od którego dowiedziałem się że to nie jego wina on nic nie wie i umywa ręce tak samo jak Allegro, a ja jestem bez pieniędzy
@NophoNophoo No właśnie, coś jest na rzeczy. Złóż pisemną reklamację w banku i w Allegro. Potem odwołaj się do KNF, przedstawiając otrzymane odpowiedzi. Pieniądze się znajdą. Jeśli były już zaksięgowane w banku jak piszesz, bank musi Ci je oddać. Jeśli nie były zaksięgowane w banku, przetrzymuje je PayU.
@NophoNophoo porównaj nr konta z którego przyszło i na które wyszło, może miałeś włam i Ci ktoś podebrał 😞
@NophoNophoo tak jak pisaliśmy w korespondencji mailowej. Operator płatności wykonał ją poprawnie i jej nie anulował, dlatego w tej sprawie słusznie skontaktowałeś się z bankiem. Jeżeli środki zostały “odbite” z konta bankowego, powinny w przeciągu kilku dni zaksięgować się na Twoim koncie Allegro Finanse, skontaktuj się z nami kiedy zauważysz taką wpłatę, ponieważ w celach bezpieczeństwa na Twoje konto zostanie nałożona automatyczna blokada wypłat. Jeżeli do końca tygodnia nie wrócą, do odpowiedzi na ostatnią wiadomość mailową od Allegro załącz proszę pdfy, o których pisałeś.