Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
mam pytanie - kiedy wpisujecie kupujących na czarną listę ?
Ja mam serdecznie dość - patologia się szerzy - masowo kupują i nie płacą.
Na maile mają w d... odpisać czy będzie to opłacane. Jeszcze jak sami anulują pół biedy - jak nie to musisz jak de... czekać aż się skończy czas na zapłatę. A towar zblokowany.
Pewnie robią X zakupów u różnych dostawców a potem sobie "Janusze i Grażynki" wybierają na co mają kasę.
Czy wpisanie na CL - w takim wypadku ma sens i jest legalne ?
Dla mnie to strata czasu potem w odkręcani ..........
ps. co na to moderator - kiedy ta patologia będzie zakończona ? Wg. mnie powinno być maks 2-3 dni za zapłatę.
NIE MAM KASY - NIE KUPUJE.
@Butiktalulla jak dla mnie nieopłacenie zakupow czy zwrot to nie powód do wpisania na CL
Ja wpisuje kiedy:
1) nieodebrana pobraniówka
2) nieuzasadniona reklamacja ( kiedy mam pewność że jest ona nieuzasadniona)
3) NIeuzasadniony negatyw ( np klient wybiera przesyłke za 3,50 - najtańszą możliwą a potem daje negatyw bo "wysyłka bardzo droga" bo za towar dałam 2 zł a za przesyłke 3,50)
To chyba tylko takie przypadki jakie miałem.
@_Likos_ Zwrot jeszcze rozumiem, ale taki co nie opłacił zakupów i nie ma z nim kontaktu powinien od razu trafić na CL.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Na CL wpisywanie jest bezkarne i lądują tam zwykle bardziej lekceważący zasady handlu klienci .Masz rację że sporo jest takich co kupują ten sam produkt u różnych sprzedawców a potem płacą tylko temu co ma taniej ale tak to już jest w handlu. Nawet jak wpiszesz na CL danego klienta to i tak może u ciebie kupić z innego konta i z zemsty dać negatywa nawet nie płacąc za zakupiony towar -bo mu wolno.
hmm czy tak to jest w handlu ? No nie wiem..... Dla mnie to jest szkodzenie sprzedawcy.
Wybieranie najtańszej oferty OK - ale PRZED zakupem
Takie mają teraz prawa kupujący.
fakt - prawa może i OK - ale nie w polsce 😉
@kolekcjoner608 "sporo jest takich co kupują ten sam produkt u różnych sprzedawców a potem płacą tylko temu co ma taniej" - są też tacy, co zamawiają za pobraniem od kilku sprzedających, ale odbierają tylko tę przesyłkę, która dotrze jako pierwsza.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Niestety taki typ klienta też istnieje ,u mnie nie ma pobraniówek to tego nie odczułem.
@Butiktalulla Oczywiście że możesz wpisać, ale taki kupujący kupi z innego konta a wówczas komentarz jest z góry przewidziany, negatyw.
@Butiktalulla Śpiesz się z tym wpisywaniem na czarną listę, bo pomysł już jest weryfikowany: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/likwidacja-czarnej-listy-kup...
@Client:98572120 Weryfikowany to nie znaczy zlikwidowana a nawet jak ją by zlikwidowali to powinni udostępnić jakieś inne narzędzi obronne przed kupującymi dla zabawy (jakiś ban dożywotny lub czasowy lub zwrot kosztów poniesionych przez sprzedawcę ) .MUSI być jakaś obrona sprzedawcy przed takimi co tylko bawią się w zakupy a nie dorośli jeszcze do handlu.
@kolekcjoner608 Do handlu to nie dorośli ci, co ukrywają towary przed kupującymi. Za komuny tak było. Jeszcze tylko na Allegro uchował się ten zwyczaj. Zapamiętaj - klient twój pan, on może grymasić, narzekać zwracać, rozmyślić się itp. W niektórych przypadkach przepisy na to nie pozwalają, ale ten co tak restrykcyjnie do tego podchodzi, na handlu prawdziwego interesu nie zrobi.
@xyz96 Po obu stronach trafiają się "czarne owce" .Sprzedawcy zależy na sprzedaży towaru tak by na tym zarobić i aby klient miał satysfakcję a kupujący powinien mieć gwarancję że płacąc za towar spełni jego oczekiwania ja tego szanuje i trochę nie kumam o co ci chodzi z tym ukrywaniem towaru . Jak nie mam to nie wystawiam a wystawiam tylko to co mam pod ręką na stanie i nawet jak ktoś potrzebuje dokładniejszych fotek to je otrzymuje .
Tak, tak @kolekcjoner608 tak, tak. Klient nasz pan 🙂
@xyz96 Może nie pan ale istotny element w dobrym handlu .Dobrego klienta należy szanować i czasem nawet warto mu dać więcej niż oczekuje a tych co sobie robią żarty z zakupów odstawiać na CL .
Tak, tak @kolekcjoner608 tak, tak. Klient nasz pan. Kto tego nie rozumie i odstawia na listy, zawsze będzie tylko allegrowym biznesmenem 🙂
@xyz96 @client:98572120 .Sprzedaję dużo charytatywnie gdzie zbiórka idzie na ratowanie komuś życia lub pilną pomoc w chorobie a niektórzy szlachetni klienci licytują a potem cisza i wpłaty nie ma. Za takie zachowanie mam chyba prawo wykluczyć takiego klienta z możliwości licytacji czyż nie a może mam mu się w pas kłaniać za to że zabrał komusz szanse na ratowanie kogoś bliskiego. W aukcjach z licytacją muszę według zasad nawet do 30 dni czekać na wpłatę a dopiero potem wystawić ponownie a te 30 dni to dla kogoś potrzebującego pilnej pomocy jest bardzo długo. Musi być jakaś możliwość selekcji uczciwych i sumiennych klientów ,bo sprzedawcę łatwo ominąć i kupić u innego a klienta sobie sami nie wybieramy.
@xyz96 Tak, tak, tak tak tak tak......................
Cytując kabaret: "Klijent Na ćpany"🤣
@DECO-MASTER Przecież prosiłeś w pewnym wątku, aby się do ciebie nie odzywać i zapewniłeś, że sam się nie będziesz odzywał, bo nie warto. Żałosny jesteś i brak ci honoru.
@xyz96 Gratulcje. Tak się zdobywa armię wrogów. Miałem dobre intencje, ale zawodłem się.
Już wiem, że nie warto z Tobą rozmawiać.