Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient kupił u mnie koc piknikowy w czerwcu b.r. Dziś zgłasza reklamację "Wada wykryta podczas użytkowania". Koc został zniszczony podczas użycia. Uważam, że klient niedbale się z nim obchodził, bo koc nie był złej jakości. Czy mogę poprosić o zwrot celem weryfikacji? Kto płaci za przesyłkę zwrotną? Z darmowego zwrotu w ramach SMART chyba już nie skorzysta, bo minęły ok 2 miesiące od zakupu. Chyba, że w przypadku reklamacji ten czas się wydłuża? Proszę o pomoc @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@wiki0441 tak , nie prosić , a wręcz żądać zwrotu do weryfikacji jeśli uważasz ,że jest konieczna , za przesyłkę płacisz ..Ty... niestety .
Cześć @wiki0441. Zachęcam do zapoznania się z tym artykułem - znajdziesz w nim odpowiedzi na swoje pytania 🙂
Dziękuję, przeczytałam artykuł, który mi zalinkowałaś. Mam jeszcze pytanie. Wysłałam klientowi etykietę, by odesłał mi uszkodzony produkt. Czy klient ma jakoś ograniczony czas na odesłanie towaru?
@wiki0441 zazwyczaj jest to 14 dni. Czy przesłana kupującemu etykieta ma jakiś termin ważności?
@la_nika właśnie specjalnie sprawdzałam i na etykiecie nie ma terminu. Wydawało mi się, że powinien być. To jest etykieta paczkomatowa
Jak dostał etykietę i takie są ustalenia to tak, jak ma minął 14dni to musisz podjąć decyzję.
@wiki0441 Nie, na zwrot ma ale przy reklamacji nie ma, ale jak ma odesłać w celu weryfikacji, rozpatrzenia reklamacji to powinna przesyłka przyjść przed wydaniem uznania bądź odrzucenia jej, czyli w 14dniach, ale są np reklamację w których kupujący nie odsyła towaru.
Tu poprosiłam o odesłanie. W tej sytuacji mam 14 dni na rozpatrzenie od zgłoszenia reklamacji przez kupującego czy od otrzymania zwrotu? A jeśli od zgłoszenia reklamacji to czy jeśli przez 14 dni nie otrzymam zwrotu to mogę odrzucić reklamacje ze względu na to że nie miałam możliwości sprawdzenia produktu?