anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas na zwrot w ramach SMART

wiki0441
#13 Ambasador#

Witam, klient kupił u mnie koc piknikowy w czerwcu b.r. Dziś zgłasza reklamację "Wada wykryta podczas użytkowania". Koc został zniszczony podczas użycia. Uważam, że klient niedbale się z nim obchodził, bo koc nie był złej jakości. Czy mogę poprosić o zwrot celem weryfikacji? Kto płaci za przesyłkę zwrotną? Z darmowego zwrotu w ramach SMART chyba już nie skorzysta, bo minęły ok 2 miesiące od zakupu. Chyba, że w przypadku reklamacji ten czas się wydłuża? Proszę o pomoc  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

@wiki0441 tak , nie prosić , a wręcz żądać zwrotu do weryfikacji jeśli uważasz ,że jest konieczna , za przesyłkę płacisz ..Ty... niestety .

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @wiki0441. Zachęcam do zapoznania się z tym artykułem - znajdziesz w nim odpowiedzi na swoje pytania 🙂  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Dziękuję, przeczytałam artykuł, który mi zalinkowałaś. Mam jeszcze pytanie. Wysłałam klientowi etykietę, by odesłał mi uszkodzony produkt. Czy klient ma jakoś ograniczony czas na odesłanie towaru?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wiki0441 zazwyczaj jest to 14 dni. Czy przesłana kupującemu etykieta ma jakiś termin ważności? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

@la_nika właśnie specjalnie sprawdzałam i na etykiecie nie ma terminu. Wydawało mi się, że powinien być. To jest etykieta paczkomatowa

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak dostał etykietę i takie są ustalenia to tak, jak ma minął 14dni to musisz podjąć decyzję.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@wiki0441 Nie, na zwrot ma ale przy reklamacji nie ma, ale jak ma odesłać w celu weryfikacji, rozpatrzenia reklamacji to powinna przesyłka przyjść przed wydaniem uznania bądź odrzucenia jej, czyli w 14dniach, ale są np reklamację w których kupujący nie odsyła towaru.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Tu poprosiłam o odesłanie. W tej sytuacji mam 14 dni na rozpatrzenie od zgłoszenia reklamacji przez kupującego czy od otrzymania zwrotu? A jeśli od zgłoszenia reklamacji to czy jeśli przez 14 dni nie otrzymam zwrotu to mogę odrzucić reklamacje ze względu na to że nie miałam możliwości sprawdzenia produktu?

oznacz moderatorów