Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , chcielibyśmy komuś kto może rozwiązać problem wytłumaczyć sytuację jaka miała miejsce z wysyłką towaru . Otóż nie wpisaliśmy emaila podczas wysyłki towaru . Status przesyłki widnieje jako W Przygotowaniu, paczka już dawno jest u klienta .
A nam system przeliczyl Teraz wszystkie oferty na wysyłkę dopiero po 7 dniach co ostrasza nam z pewnością wszystkich klientów. Jak to wyjaśnić naprawić . Nie może tak byc że przez nieporozumienie , prze wysyłkę pierwszej naszej paczki mamy teraz całą ofertę wystawiona z dostarczeniem wysyłki po 7 dniach .
@HLGosia123 Podaj mi numer zamówienia, o któe chodzi. Sprawdzę czy możemy pomóc.
@HLGosia123 poprosiłam o wykluczenie tego zamówienia w Jakości sprzedaży, aby nie wpływało na Twoje wyniki.
@HLGosia123 zamówienie zostało wykluczone i od jutra nie będą już wliczać się do jakości i czasu dostawy.