Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy w ostatnich dniach coś zmieniło się w czasie wysyłki?
dzisiaj o 10:13 dokonano zakupu w moich ofertach z dwudniowym czasem wysyłki. Godzinę graniczną mam o 13:30, więc wysyłka powinna być pojutrze. Przy tym zamówieniu czas na wysyłkę wyświetla mi się do jutra. i tak jest z zamówieniami złożonymi dzisiaj po godz 10:
701ae460-4414-11ef-879c-f39232910702
2a59b140-4423-11ef-89c6-6573765bf20e
proszę o pomoc @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@wiki0441 skonsultuję to i wrócę z odpowiedzią 🙂
Dzień dobry, czy już coś wiadomo w mojej sprawie?
Przy okazji zapytam o zamówienie 4db1c101-44e1-11ef-bb40-11a7eb1a20ba, które wg mnie powinno być wysłane dziś, tj. 18.07, a termin na wysyłkę mam do jutra.
Czym mam się sugerować, żeby parametr wysyłka w terminie, z którym mam największy problem, miał dodane punkty? W przypadku tego zamówienia, zostało ono złożone o godz 10:40, czas wysyłki jest natychmiast, a godzina graniczna jest o 13:30. System pokazuje mi wysyłkę do jutra, a nie dziś.
Tak jak wspomniałam, zależy mi na podniesieniu punków za parametr wysyłka w terminie, dlatego proszę o informację, czym mam się sugerować w takich sytuacjach. Proszę też o szybką odpowiedź, żebym zdążyła nadać paczki dziś.
@wiki0441 18.07 to proponowany przez nas czas, a 19.07 to deklarowany czas przez Ciebie. Dla tych zamówień przewidywany czas dostawy obliczyliśmy na 19.07.2024, dlatego proponowany czas na wysłanie to 18.07, dzięki temu dotrzymasz czasu dostawy, jaki widział kupujący podczas składania zamówienia. Jeśli nie chcesz szybszego czasu dostawy- nie wysyłaj zamówień wcześniej. Natomiast jeśli chodzi o Twoją jakość sprzedaży, zgodnie z Twoją deklaracją w ofercie, możesz wysłać zamówienie do 19.07 🙂
Przepraszam, ale proszę o precyzję. Poprzednio jak pytałam, czemu czas dostawy wyświetla się źle, to dostałam odpowiedź (tu na GzA), że to dlatego, że wysyłam towar za wcześnie, nie czekam do daty "czas na wysłanie" i algorytm głupieje. Teraz piszesz, że nie muszę czekać. To jak to właściwie jest?
@wiki0441 decyzja należy do Ciebie. Możesz wysyłać towar wcześniej, ale wtedy algorytm wyliczy szybszy czas dostawy- inny niż ustawiłeś w deklaracji dostawy. Możesz również wysłać zgodnie ze swoją deklaracją, czyli jutro 19.07.
Ok, dziękuję