Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam juz 11 dni na weryfikacje PayU, brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
@sakura_ Napisz do nas i prześlij proszę potwierdzenie zleconej płatności przez ten formularz.
Chodzi o weryfikację dowodu tożsamości. 11 dni bez odpowiedzi Konto sakura_. Teraz pisze z innego bo z telefonu męża.
Ja odpowiem. Moderatorki wiedzą o co chodzi, ale nie mogą pisać prawdy.
Weryfikacja kont w przypadku naszej firmy trwała 13 dni i blokada dotyczyła 15.000 zł
Problem jest po stronie operatora bramki. PayU.
Ludzie tam zatrudnieni być może nie znają języka polskiego, pochodzą z różnych egzotycznych lub wschodnich krajów, nie bardzo lubią Polaków, mimo że los ich przywiał do naszego kraju.
Musisz uzbroić się w cierpliwość. Tak słownik nadal w wydaniu papierowym.
W tej firmie.
Polecam na google odnaleźć opinie o firmie PayU.
Tu ---->>>
Weryfikacja dowodu osobistego.
trwa 2 tygodnie.
proste dane, skan dowodu.
blokujecie kasę, muszę kupic towar na grudzień
smutne 😞
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ co mam dalej zrobić?
@sakura_ Widzę, że skontaktowałaś się z nami mailowo, doradca zweryfikuje Twoją sytuację z operatorem płatności i odpowiedź otrzymasz w kontynuacji zgłoszenia o numerze 46330961.
@Sa_nova jaki jest okres oczekiwania na odpowiedź? Sprawa jest już bardzo pilna dla mnie.
@sakura_ przez 13 dni trwania blokady PayU nie odpowiedziało ani razu. Odpowiadali tylko konsultanci Allegro, ale oni są przekaźnikiem. Nie stroną decyzyjną.
Dla firmy PayU to standard taki olewczy tryb działalności, dlatego Allegro powinno zrezygnować z ich usług.
Cześć, @sakura_. Przepraszam, że tyle to trwa. Sprawy są weryfikowane w kolejności zgłoszeń. Poprosiłam o wysoki priorytet dla Twojego zgłoszenia. Niedługo powinnaś otrzymać odpowiedź.