anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekam juz 11 dni na weryfikacje PayU, brak jakiejkolwiek odpowiedzi, jak to przyspieszyć?

sakura_
#8 Zapaleniec#

Czekam juz 11 dni na weryfikacje PayU, brak jakiejkolwiek odpowiedzi.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@sakura_ Napisz do nas i prześlij proszę potwierdzenie zleconej płatności przez ten formularz

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pogorzelski
#7 Wielbiciel#

Chodzi o weryfikację  dowodu tożsamości. 11 dni bez odpowiedzi   Konto sakura_.  Teraz pisze z innego bo z telefonu męża. 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#12 Orędownik#

Ja odpowiem. Moderatorki wiedzą o co chodzi, ale nie mogą pisać prawdy.

 

Weryfikacja kont w przypadku naszej firmy trwała 13 dni i blokada dotyczyła 15.000 zł

Problem jest po stronie operatora bramki. PayU.

Ludzie tam zatrudnieni być może nie znają języka polskiego, pochodzą z różnych egzotycznych lub wschodnich krajów, nie bardzo lubią Polaków, mimo że los ich przywiał do naszego kraju.

 

Musisz uzbroić się w cierpliwość. Tak słownik nadal w wydaniu papierowym.

W tej firmie.

 

Polecam na google odnaleźć opinie o firmie PayU.

Tu ---->>>

https://pl.trustpilot.com/review/payu.pl

oznacz moderatorów

sakura_
#8 Zapaleniec#

Weryfikacja dowodu osobistego.

trwa 2 tygodnie.

proste dane, skan dowodu.

blokujecie kasę, muszę kupic towar na grudzień

smutne 😞

oznacz moderatorów

sakura_
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@sakura_ Widzę, że skontaktowałaś się z nami mailowo, doradca zweryfikuje Twoją sytuację z operatorem płatności i odpowiedź otrzymasz w kontynuacji zgłoszenia o numerze 46330961. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sakura_
#8 Zapaleniec#

@Sa_nova jaki jest okres oczekiwania na odpowiedź? Sprawa jest już bardzo pilna dla mnie.

oznacz moderatorów

bosek_2804
#12 Orędownik#

@sakura_ przez 13 dni trwania blokady PayU nie odpowiedziało ani razu. Odpowiadali tylko konsultanci Allegro, ale oni są przekaźnikiem. Nie stroną decyzyjną. 

Dla firmy PayU to standard taki olewczy tryb działalności, dlatego Allegro powinno zrezygnować z ich usług. 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @sakura_. Przepraszam, że tyle to trwa. Sprawy są weryfikowane w kolejności zgłoszeń. Poprosiłam o wysoki priorytet dla Twojego zgłoszenia. Niedługo powinnaś otrzymać odpowiedź. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów