Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czekam juz 11 dni na weryfikacje PayU, brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
@sakura_ Napisz do nas i prześlij proszę potwierdzenie zleconej płatności przez ten formularz.
Chodzi o weryfikację dowodu tożsamości. 11 dni bez odpowiedzi Konto sakura_. Teraz pisze z innego bo z telefonu męża.
Ja odpowiem. Moderatorki wiedzą o co chodzi, ale nie mogą pisać prawdy.
Weryfikacja kont w przypadku naszej firmy trwała 13 dni i blokada dotyczyła 15.000 zł
Problem jest po stronie operatora bramki. PayU.
Ludzie tam zatrudnieni być może nie znają języka polskiego, pochodzą z różnych egzotycznych lub wschodnich krajów, nie bardzo lubią Polaków, mimo że los ich przywiał do naszego kraju.
Musisz uzbroić się w cierpliwość. Tak słownik nadal w wydaniu papierowym.
W tej firmie.
Polecam na google odnaleźć opinie o firmie PayU.
Tu ---->>>
Weryfikacja dowodu osobistego.
trwa 2 tygodnie.
proste dane, skan dowodu.
blokujecie kasę, muszę kupic towar na grudzień
smutne 😞
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ co mam dalej zrobić?
@sakura_ Widzę, że skontaktowałaś się z nami mailowo, doradca zweryfikuje Twoją sytuację z operatorem płatności i odpowiedź otrzymasz w kontynuacji zgłoszenia o numerze 46330961.