anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czekam juz 11 dni na weryfikacje PayU, brak jakiejkolwiek odpowiedzi, jak to przyspieszyć?

sakura_
#7 Wielbiciel#

Czekam juz 11 dni na weryfikacje PayU, brak jakiejkolwiek odpowiedzi.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@sakura_ Napisz do nas i prześlij proszę potwierdzenie zleconej płatności przez ten formularz

oznacz moderatorów

pogorzelski
#7 Wielbiciel#

Chodzi o weryfikację  dowodu tożsamości. 11 dni bez odpowiedzi   Konto sakura_.  Teraz pisze z innego bo z telefonu męża. 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

Ja odpowiem. Moderatorki wiedzą o co chodzi, ale nie mogą pisać prawdy.

 

Weryfikacja kont w przypadku naszej firmy trwała 13 dni i blokada dotyczyła 15.000 zł

Problem jest po stronie operatora bramki. PayU.

Ludzie tam zatrudnieni być może nie znają języka polskiego, pochodzą z różnych egzotycznych lub wschodnich krajów, nie bardzo lubią Polaków, mimo że los ich przywiał do naszego kraju.

 

Musisz uzbroić się w cierpliwość. Tak słownik nadal w wydaniu papierowym.

W tej firmie.

 

Polecam na google odnaleźć opinie o firmie PayU.

Tu ---->>>

https://pl.trustpilot.com/review/payu.pl

oznacz moderatorów

sakura_
#7 Wielbiciel#

Weryfikacja dowodu osobistego.

trwa 2 tygodnie.

proste dane, skan dowodu.

blokujecie kasę, muszę kupic towar na grudzień

smutne 😞

oznacz moderatorów

sakura_
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@sakura_ Widzę, że skontaktowałaś się z nami mailowo, doradca zweryfikuje Twoją sytuację z operatorem płatności i odpowiedź otrzymasz w kontynuacji zgłoszenia o numerze 46330961. 

oznacz moderatorów