anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czemu za każdym razem muszę ustawiać województwo podczas wystawiania oferty?

JaweStudio
#8 Zapaleniec#

swdaq.pngWitam, Czemu za każdym razem muszę ustawiać województwo podczas wystawiania oferty?

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

ainekomorowska
#8 Zapaleniec#

Przepuszcza mnie dalej. Ale gdy wystawiam kolejną rzecz muszę ponownie wybierać województwo. I tak za każdym razem. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ainekomorowska w porządku, dziękuję. Już działam w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ArtBuds
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  mam tak samo. Proszę o naprawę tego błędu bo to naprawdę jest irytujące 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ArtBuds jasne, już działam też u Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ArtBuds gotowe, już poprawione, więc teraz powinno być w porządku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ArtBuds
#8 Zapaleniec#

Już jest ok. Dziękuję ślicznie. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ainekomorowska zapisaliśmy już województwo na Twoim koncie, więc sytuacja nie powinna się powtarzać. Gdyby jednak, napisz proszę tutaj ponownie, wówczas będziemy to sprawdzać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

ArtBuds
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20240322-173530_Chrome.jpg

oznacz moderatorów

ArtBuds
#8 Zapaleniec#

Nadal nic się nie zmieniło 

oznacz moderatorów

ainekomorowska
#8 Zapaleniec#

Wygląda na to, że działa. Dziękuję. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ainekomorowska @ArtBuds bardzo się cieszę i polecamy się na przyszłość. Dobrego wieczoru 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów