Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy allegro myślało o wprowadzeniu możliwości złożenia dyskusji kupującemu ponieważ wydaje mi się że kupujący mają większe prawa i swobodę. Chodzi mi dokładnie oto aby być równym, my jako sprzedający też mamy problemy z kupującymi którzy nie odbierają przesyłek albo robią zwroty przedmiotów uszkodzonych lub przy nich majstrują. Na prośbę o pomoc dostaję od allegro informację '' proszę się dogadać z kupującym ''.
Proszę o rozpatrzenie. Pozdrawiam
@Avar-Parts dziękuję za Twoją sugestię, zachęcam Cię do zgłoszenia jej tutaj. Zostanie przeanalizowana.
@Avar-Parts Na e b a y to norma może dlatego ze trochę szanuje sprzedawców, jest tez ciekawy punkt "Wymuszenie opinii"😎
Dziękuję za zainteresowanie sprawą. Moim zdaniem powinna być ta opcja złożenia dyskusji kupującemu oraz komentarza aby ostrzec sprzedawców przed nie uczciwymi klientami tak jak jest w opcji dla kupujących. Tak jak na przykładzie klient odesłał zwrot licznika po czym okazało się że został rozebrany przez niego, nawet wszystkich śrubek nie przykręcił, do dnia dzisiejszego nie odpowiada, z taki kupujący powinien z automatu mieć zakaz kupowania na allegro. Pewnie już nie jedną osobę zrobił na uszkodzenie paczki. Pozdrawiam
@Avar-Parts Pomysł dobry ,szkoda tylko że każda taka propozycja z góry skazana jest na tym portalu na porażkę .Tutaj sprzedający odpowiada za wszystko a na klienta złego słowa powiedzieć nie wolno bo ma cię później prawo subiektywnie ocenić nawet nie finalizując transakcji .
Mogli by chociaż skrócić czas na odpowiedz do 48h jak kupujący nie odpowie to zamykamy dyskusje a tak to zaczyna dyskusje piesze o problemie i koniec tematy my pózniej czekamy 30 dni do zakończenia przez allegro.
@aragil a ja myślałem, że wreszcie allegro dorosło do poważnego traktowania przepisów polskiego prawa i Sprzedawców
a to konkurencja 🙂