anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wypłata środków PayU przelewy24

KrzysztofPogo94
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam brak możliwości wypłaty środków lecz mam aktywne PayU i przelewy24, dlaczego tak jest

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

Witam podpinam się pod dyskuje mam 2 konta już jakiś czas i z Jednego konta mogłem wypłacić pieniądze a z Drugiego konta musiałem przelać 1.01zl i jestem w trakcie weryfikacji jestem niezadowolony z takiego obroty sprawy ponieważ wypłaty robię zawsze ostatniego bądź 1 dnia miesiąca a teraz się to przeciągnie i co za tym idzie wypłacona kwota będzie większa o kolejne wpłaty od klientów proszę o szybką weryfikację mojego konta / wpłaty Dbk-Grass

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@KrzysztofPogo94 Twoje konto jest w tej chwili zablokowane, dlatego skontaktuj się proszę z nami przez formularz, który wskazał xyz95. 

@DBK-Grass Weryfikacja na Twoim koncie wciąż trwa, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ 

Jakieś postępy i dlaczego musiałem robić jakąś weryfikację ponowną ??

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DBK-Grass Otrzymałeś od nas wiadomość mailową w sprawie weryfikacji, dlatego sprawdź proszę swoją pocztę i opowiedz na nią. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DBK-Grass
#7 Wielbiciel#

Odpowiedziałem na wiadomość email nalegam na przyśpieszenie państwa działań bo to nie jest coś normalnego że po takim długim czasie wy prosicie o weryfikację konta i tak długo muszę czekac

oznacz moderatorów