anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy da się odzyskać opłatę za przesyłkę pobraniową, której kupujący nie odebrał?

MAMY ROZWIĄZANIE!
moto-set2
#8 Zapaleniec#

Witajcie, znacie jakieś rozwiązanie na odzyskanie należności za wykonanie usługi transportowej / paczka doszła i wróciła/ od Klienta, który wybrał dostawę za pobraniem i przesyłki  nie odebrał?

pozdrawiam wiedzących 🙂 Darek 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
milka1234567890
#17 Koryfeusz#

Od kupującego,  sądownie!

oznacz moderatorów
moto-set2
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  dziękuję za odpowiedź, oczywiście przy kwocie 13,99 sąd odpada. pozdrawiam i dziękuję za pomoc

 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@moto-set2  jeśli Ci sie chce chce to 

 

1) jełsi kupujący nie odstąpił od umowy to wezwanie do odbioru towarów ( tak czy inaczej towar nadal jest jego własnością)

2) jesli odstąpił - wezwanie do pokrycia kosztów

3) sprawa do prawnika

4) sąd cywilny

 

ALBO prosty sposób:

1) wystąpić o zwrot prowizji

2) kupujacego na liste nieaktywnych ( my w takich przypadkach robimy krótkj notke z adnotacja co i kiedy kupione oraz jaka strata i czemu) . Odblokowujemy kupujacego dopiero po pokryciu wygeneriwanych kosztów

3) zapomnieć i nie tracić czasu i nerwów

My wybieramy z reguły drugi sposób. Juz kilka osób dzwoniło z pytaniem czemu mają u nas ograniczone zakupy. Wówczas zaglądamy do notatki i szczegółowow wyjasniamy. Jeśli kupujący pokryje koszty - zdejmujemy z listy nieaktywnych.

 

 

oznacz moderatorów
moto-set2
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za podpowiedzi-pewnie tak zrobię. Zwrot Prowizji juz dostałem automatycznie jak przesyłka wróciła. Ciekawe, czy Allegro umożliwia wystawienie negatywa/oceny kupującemu, by ostrzec innych Sprzedajacych przed tym nierzetelnym osobnikiem.

oznacz moderatorów
maximpreza
#11 Animator#

Cześć . tak jak pisze milka1234567890 czyli sądownie , albo zapomnij o sprawie i wyłącz wysyłki pobraniowe na zawsze . Ja osobiście wyłączyłem kilka lat temu i nie odnotowałem spadku sprzedaży z powodu braku pobrań. Jak ktoś chce kupić to kupi za przedpłatą .

oznacz moderatorów
moto-set2
#8 Zapaleniec#

No i człowiek się uczy całe życie 🙂 Dziękuję za radę - wyłaczę tę opcję , choć jakoś mi się wydaje, że Allegro nakazywało ja mieć w ofercie . Podpowiesz jak to zrobic  seryjnie, by się nie bawić z każdą aukcją? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@moto-set2 najlepiej zmieniać w cennikach dostaw .

Komentarza sprzedawca nie wystawia tylko może odpowiedzieć na negatywa 

oznacz moderatorów
moto-set2
#8 Zapaleniec#

Komentarza sprzedawca nie wystawia tylko może odpowiedzieć na negatywa "- no własnie - szkoda. W ten sposób nieuczciwi kupujący pozostają bezkarni 😞 . Czy cenniki dostaw można zmienic "hurtowo" dla wszystkich aukcji, czy trzeba się bawić z każdą aukcją? pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@moto-set2 nie wiem ile masz cenników i jak je masz podpięte do ofert. Jak zmienisz cennikach dostaw to zaktualizują się w ofertach same.

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@moto-set2 usunąć wysyłkę za pobraniem z cennika, to bardzo skuteczna opcja. 

oznacz moderatorów
moto-set2
#8 Zapaleniec#

Tak zrobię, choć jak mówią "mleko już się rozlało" i  w tym konkretnym przypadku kasa przepadła.  Szkoda, że nie można wystawic negatywa Kupującemu  😞 pozdrawiam

 

oznacz moderatorów