Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, znacie jakieś rozwiązanie na odzyskanie należności za wykonanie usługi transportowej / paczka doszła i wróciła/ od Klienta, który wybrał dostawę za pobraniem i przesyłki nie odebrał?
pozdrawiam wiedzących 🙂 Darek
Od kupującego, sądownie!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ dziękuję za odpowiedź, oczywiście przy kwocie 13,99 sąd odpada. pozdrawiam i dziękuję za pomoc
@moto-set2 jeśli Ci sie chce chce to
1) jełsi kupujący nie odstąpił od umowy to wezwanie do odbioru towarów ( tak czy inaczej towar nadal jest jego własnością)
2) jesli odstąpił - wezwanie do pokrycia kosztów
3) sprawa do prawnika
4) sąd cywilny
ALBO prosty sposób:
1) wystąpić o zwrot prowizji
2) kupujacego na liste nieaktywnych ( my w takich przypadkach robimy krótkj notke z adnotacja co i kiedy kupione oraz jaka strata i czemu) . Odblokowujemy kupujacego dopiero po pokryciu wygeneriwanych kosztów
3) zapomnieć i nie tracić czasu i nerwów
My wybieramy z reguły drugi sposób. Juz kilka osób dzwoniło z pytaniem czemu mają u nas ograniczone zakupy. Wówczas zaglądamy do notatki i szczegółowow wyjasniamy. Jeśli kupujący pokryje koszty - zdejmujemy z listy nieaktywnych.
Dziękuję za podpowiedzi-pewnie tak zrobię. Zwrot Prowizji juz dostałem automatycznie jak przesyłka wróciła. Ciekawe, czy Allegro umożliwia wystawienie negatywa/oceny kupującemu, by ostrzec innych Sprzedajacych przed tym nierzetelnym osobnikiem.
Cześć . tak jak pisze milka1234567890 czyli sądownie , albo zapomnij o sprawie i wyłącz wysyłki pobraniowe na zawsze . Ja osobiście wyłączyłem kilka lat temu i nie odnotowałem spadku sprzedaży z powodu braku pobrań. Jak ktoś chce kupić to kupi za przedpłatą .
No i człowiek się uczy całe życie 🙂 Dziękuję za radę - wyłaczę tę opcję , choć jakoś mi się wydaje, że Allegro nakazywało ja mieć w ofercie . Podpowiesz jak to zrobic seryjnie, by się nie bawić z każdą aukcją? Pozdrawiam
@moto-set2 najlepiej zmieniać w cennikach dostaw .
Komentarza sprzedawca nie wystawia tylko może odpowiedzieć na negatywa
" Komentarza sprzedawca nie wystawia tylko może odpowiedzieć na negatywa "- no własnie - szkoda. W ten sposób nieuczciwi kupujący pozostają bezkarni 😞 . Czy cenniki dostaw można zmienic "hurtowo" dla wszystkich aukcji, czy trzeba się bawić z każdą aukcją? pozdrawiam
@moto-set2 nie wiem ile masz cenników i jak je masz podpięte do ofert. Jak zmienisz w cennikach dostaw to zaktualizują się w ofertach same.
@moto-set2 usunąć wysyłkę za pobraniem z cennika, to bardzo skuteczna opcja.
Tak zrobię, choć jak mówią "mleko już się rozlało" i w tym konkretnym przypadku kasa przepadła. Szkoda, że nie można wystawic negatywa Kupującemu 😞 pozdrawiam