anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jak wypłaciłem więcej niż 2000 zł w ciagu miesiąca to muszę odprowadzić podatki?

Gracjan9123
#7 Wielbiciel#

Jestem totalnie zielony na temat podatków itd jeśli mój miesięczny przychód wyniósł ok 2100 zł to jak nie odprowadzę podatków czy coś mi grozi  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gracjan9123, niestety nie świadczymy usług doradztwa podatkowego. Zachęcam Cię do kontaktu z księgową/ym. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Gracjan9123 to nie jest takie proste 😞

Ważne jest czy są to produkty które posiadasz dłużej niż 6 miesięcy i nie prowadzisz ciągłej zarobkowej sprzedaży - wtedy nie odprowadzasz podatku 

Ale jeśli wystawiasz produkty w celach zarobkowych i w tym celu je pozyskujesz to płacisz podatek od zarobionych pieniędzy tu poczytaj o działalności nierejestrowanej https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00115 a jak przekroczysz 1505 przychodu czyli w żadnym miesiącu nie możesz przekroczyć 50 proc. kwoty minimalnego wynagrodzenia.  a już przekroczyłeś to musisz założyć DG 😞

Oczywiście przy działalności nierejestrowanej podlegasz pod vat kasę fiskalną o ile wymagają to produkty, podatki i ustawy konsumenckie jako przedsiębiorca 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Gracjan9123
#7 Wielbiciel#

Jeżeli nie zarejestruje to się coś stanie ? Bądź poprostu jak nie będę więcej sprzedawać na Allegro to wciąż potrzebuje

oznacz moderatorów

Gracjan9123
#7 Wielbiciel#

A co w przypadku kont do gier ?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Gracjan9123  Napiszę tak:  dopóty dzban wodę nosi dopóki się ucho nie urwie. Jakiś czas ci się uda bez płacenia podatku, ale prędzej czy później  cie dopadną.