anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest możliwość usunięcia negatywnego komentarza przez Allegro w takiej sytuacji?

Shop4Fans
#10 Popularyzator#

Witam. Niedawno klient rozpoczął dyskusję, w której twierdzi, że przesyłka nie dotarła na czas. Chciałbym zaznaczyć, że nasz czas na realizację zamówienia to 2 dni. Klient złożył zamówienie 15.11, a nadaliśmy je 16.11. 

Wiadomość kupującego w dyskusji (35d28260-83e2-11ee-8a60-5b4dbc8b2f20😞

"Witam, dn. 16/112023 r. dostałem potwierdzenie że została do mnie nadana przesyłka za pośrednictwem DPD i że że zostanie dostarczona w kolejnym dniu roboczym ( czyli w piątek tj. 17/11/2023 r. Dziś jest poniedziałek 20/11/2023r. Dokonałem zakupu dlatego że przesyłka miała dojść do soboty tj. 18/11/2023 r. Niestety nie jestem zadowolony z tego faktu i nawet jeżeli paczka dojdzie dzisiaj to wystawiam komentarz negatywny. "

 

My jako sklep mimo personalizacji produktów wyrobiliśmy się z realizacją w 1 dzień, z czego mamy na to 2 dni. Nie rozumiem zaistniałej sytuacji. Jako firma wkładamy wszelkich starań, aby każdy klient był zadowolony. Niejednokrotnie ponieśliśmy koszty mimo błędu kupującego. W tym przypadku jednak klient od początku pokazał, że jest roszczeniowy. Dyskusję przedłużył do 20 grudnia mimo wystawienia już negatywnej opinii. Aktualnie wymaga od nas rekompensaty, którą rzekomo obiecaliśmy (oczywiście, że byłoby to możliwe w przypadku winy po naszej stronie). 

 

Proszę o możliwie szybkie ustosunkowanie się do tego zapytania    , bo póki co kontakt bezpośredni z obsługą nie działa zbyt dobrze. Nie może być tak, że Allegro tak nie szanuje Sprzedających. Dlaczego kupujący może sobie robić z nami co chce? 

Czy faktycznie takie sprawy trzeba załatwiać wyłącznie sądownie? Tylko z powodu opinii..

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

darwik-firma
#12 Orędownik#

 Zgłos go do allegro to mu zablokuja konto a chamsto

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Shop4Fans powinni wykluczyć ocenę z systemu jakości , usunąć , nie usuną , ale to jest wizytówka klienta , nie Twoja , teraz robię to co misie lubją najbardziej czyli wzywam odsiecz 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_   @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  💮🌸

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Shop4Fans Mogą to uznać za subiektywną ocenę nie łamiącą regulaminu ale jak tego nie zrobią to daj stosowną odpowiedź do komentarza (zgodną z zasadami) niech inni widzą do czego sami dopuszczają.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Shop4Fans W sprawie usunięcia komentarza napisz proszę tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Shop4Fans
#10 Popularyzator#

Tak też zrobiłem. Co w takim razie mogę zrobić z niekończącą się dyskusją? Kupujący chce zadośćuczynienia z naszej strony. Czy reklamacja u przewoźnika ma w ogóle sens w tym przypadku? Czy to Allegro deklaruje ten czas i w tym przypadku serwis zawinił?

oznacz moderatorów

maliszewko2014
#10 Popularyzator#

A za co chce zadośćuczynienie? szantażem chce coś ugrać? To że pisze że dostawa w sobotę to  dotyczy tylko inposta i też nie zawsze. sugerowana data dostawy jest widoczna przy składaniu zamówienia. dodatkowo w regulaminach przewoźników że gwarancja w doręczeniu w 24H jest dodatkowo płatne a regulaminowy czas doręczenia to 48-72 godziny. Niech allegro mu rekompensatę da za swoje sugestie.

 

Jeżeli dyskusja jest tylko z powodu nieterminowości w doręczeniu a ty wysłałeś zgodnie z deklaracją to jest bezzasadna i nie masz wpływu na przewoźników

oznacz moderatorów

Shop4Fans
#10 Popularyzator#

Nie zostaje nic tylko czekać na decyzję Allegro

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po obu stronach transakcji są tacy ale nie może wyłudzać niczego, kupuje płaci i czeka zgodnie z czasem w ofercie, takie komentarze powinny być usuwane.

oznacz moderatorów