anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest możliwość usunięcia negatywnego komentarza przez Allegro w takiej sytuacji?

Shop4Fans
#10 Popularyzator#

Witam. Niedawno klient rozpoczął dyskusję, w której twierdzi, że przesyłka nie dotarła na czas. Chciałbym zaznaczyć, że nasz czas na realizację zamówienia to 2 dni. Klient złożył zamówienie 15.11, a nadaliśmy je 16.11. 

Wiadomość kupującego w dyskusji (35d28260-83e2-11ee-8a60-5b4dbc8b2f20) :

 

"Witam, dn. 16/112023 r. dostałem potwierdzenie że została do mnie nadana przesyłka za pośrednictwem DPD i że że zostanie dostarczona w kolejnym dniu roboczym ( czyli w piątek tj. 17/11/2023 r. Dziś jest poniedziałek 20/11/2023r. Dokonałem zakupu dlatego że przesyłka miała dojść do soboty tj. 18/11/2023 r. Niestety nie jestem zadowolony z tego faktu i nawet jeżeli paczka dojdzie dzisiaj to wystawiam komentarz negatywny. "

 

My jako sklep mimo personalizacji produktów wyrobiliśmy się z realizacją w 1 dzień, z czego mamy na to 2 dni. Nie rozumiem zaistniałej sytuacji. Jako firma wkładamy wszelkich starań, aby każdy klient był zadowolony. Niejednokrotnie ponieśliśmy koszty mimo błędu kupującego. W tym przypadku jednak klient od początku pokazał, że jest roszczeniowy. Dyskusję przedłużył do 20 grudnia mimo wystawienia już negatywnej opinii. Aktualnie wymaga od nas rekompensaty, którą rzekomo obiecaliśmy (oczywiście, że byłoby to możliwe w przypadku winy po naszej stronie). 

 

Proszę o możliwie szybkie ustosunkowanie się do tego zapytania    , bo póki co kontakt bezpośredni z obsługą nie działa zbyt dobrze. Nie może być tak, że Allegro tak nie szanuje Sprzedających. Dlaczego kupujący może sobie robić z nami co chce? 

Czy faktycznie takie sprawy trzeba załatwiać wyłącznie sądownie? Tylko z powodu opinii..

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0