anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktoś miał do czynienia z oszustwami po stronie kupujących?

KIERZKI74
#7 Wielbiciel#

kupujący po odebraniu przesyłki stwierdził że przedmiot jest uszkodzony. Przedmiot nie był uszkodzony a przesyłka dotarła nieuszkodzona. Kupujący miał taki sam przedmiot tylko uszkodzony i chce wyłudzić w ten sposób przedmiot bez wad a zwrócić swój uszkodzony przedmiot. Dodam dość dziwne zachowanie kupującego który do czasu zakupu pisał przy pomocy translatora a po odebraniu przesyłki pisał poprawną i płynną polszczyzną.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

xyz96
#21 Demiurg#

Kupujący ma prawo do reklamacji, którą musisz rozpatrzyć. To nie jest tak, że przedmiot ma być sprawny tylko w chwili wysyłki. Odpowiadasz za towar z rękojmi przez 2 lata - zakładam, że w aukcji rękojmi nie wyłączyłeś. Po uznaniu reklamacji oddaj sprzedającemu wszystkie koszty, także koszt odesłania towaru. Po odrzuceniu reklamacji musisz się liczyć ze sporem, który otworzy kupujący, a także z rekompensatą z Programu Ochrony Kupujących, którą kupujący może uzyskać, a to już poważny problem dla sprzedawcy - konieczny będzie zwrot kosztów, a nawet może dojść do blokady konta i kont powiązanych.

oznacz moderatorów

KIERZKI74
#7 Wielbiciel#

Nie odbieram kupującemu prawa do rękojmi ale przedmiot uszkodzony którego zdjęcia wysłał mi kupujący to nie są zdjęcia przedmiotu który wysłałem, to ten sam model ale nie ten sam przedmiot

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Ojej, ktoś znowu chyba nie przeczytał o czym pisał OP i tradycyjnie wrzucił gotową wklejkę😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@KIERZKI74 

poproś kupującego o odesłanie przedmiotu w ramach reklamacji . porównaj odesłany przedmiot ze zdjęciami tego który mu wysłałeś i udowodnij  że klient chciał cię oszukać . możesz to zrobić prawda ?

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

KIERZKI74
#7 Wielbiciel#

Kupujący wysłał do mnie zdjęcia uszkodzonego przedmiotu , te zdjęcia jak i zdjęcia faktycznego przedmiotu który wysłałem dałem do ekspertyzy fachowcom od grafiki i stwierdzili jednoznacznie że to dwa różne przedmioty (oczywiście ten sam model)

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@KIERZKI74  jeśli jestes w stanie JEDNOZNACZNIE I OBIEKTYWNIE  wykazać na podstawie zdjęć że to jest inny przedmiot możesz na tej podstawie odrzucić reklamacje. Lecz musi to byc bezsprzeczne.

Bezpieczniej jest poprosić o odesłanie przedmiotu obejrzenie go i odpowiednie udokumentowanie własnymi zdjęciami.

Pamietej ze potem możesz mieć założoną dyskusje i do sprawy może sie wtrącić allegro ktore dba o bezpieczeństwo kupujących. Wiec Twoje dowody na potwierdzenie odrzucenia reklamacji musza być bezdyskusyjne.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@KIERZKI74 mając jednoznaczną opinię rzeczoznawcy powinieneś złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa na policji lub w prokuraturze . tam ci udzielą pomocy i wskażą dalszą drogę postępowania . społeczność gadane niczego więcej nie może ci zaoferować .

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Z łaski swojej wypowiadaj się za siebie, a nie za całą społeczność.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@KIERZKI74 Odbierz przedmiot i uznaj albo odrzuć reklamację, jak na odległość to zapewne czeka Cię spór, a może nawet wniosek do POKu.

oznacz moderatorów

Klaudiusz1983
#12 Orędownik#

@KIERZKI74 jak jest wartość tego przedmiotu ???

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@KIERZKI74 Przede wszystkim, po odebraniu przesyłki od kupującego, rozpakowuj ją pod czujnym okiem kamery (filmuj tak, żeby najpierw było widać etykietę nadawczą i staraj się cały proces rozpakowywania mieć stale w kadrze, łącznie z oględzinami przedmiotu - sfilmowanie jakichś znaków czy cech szczególnych danego egzemplarza, np. nr-ów seryjnych, stickerów etc. będzie bardzo pomocne).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów