Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem 2 oceny „nie polecam” czy można je anulować? Sprzedaje sadzonki warzyw ziół i kwiatów czasem żądza się ze sadzonki są połamane po odebraniu przez Kupującego. Oczywiscie nie pakuje połamanych do paczki i bardziej to z winy przewoźnika wynikają takie problemy. Zwykle rekompensuje uwagi od kupujących wysyłka dodatkowych sadzonek lub zwrot pieniędzy. 1 Kupujący otrzymał dodatkowe sadzonki za free a drugiemu zwróciłem pieniądze. Mimo tego nie zmienili oceny zakupu z „nie polecam”. Czy można takie oceny unieważnić? Opis przedmiotu oczywiscie się zgadzał ze stanem faktycznym.
@Fabrykaziol Rozumiem, że wysłałeś klientom prośby o zmianę oceny? Jeśli tak i nie skorzystali z tej możliwości, napisz proszę tutaj. Konsultanci przeanalizują sprawę i podejmą decyzję.
Mam jeszcze jedno pytanie: czy jeśli ktoś nie odbierze paczki z sadzonkami z paczkomatu i wracają do mnie (zwykle sadzonki do wyrzucenia) mam obowiązek wysłać kolejne sadzonki lub zwrócić pieniądze? Muszę to zaznaczyć w opisie oferty że za takie sytuację wynikające z winy Kupującego nie zwracam pieniędzy?
@Fabrykaziol Czy Twoje pytanie dotyczy konkretnego problemu transakcyjnego?
Miałem kilka zwrotów (może 5) ze Kupujący nie odebrał paczki z paczkomatu. Jak do tej pory tylko 1 osoba poprosiła o ponowną wysylke.
mozesz pomniejszyc wartosc zwrotu o ubytek warotsci towaru ale cos iddac musisz
nieodebrana oplacona paczk adalej jest kupujacego trzeba sie upominac zeby oplacil ponowna wysylke lub odstapil od umowy
za potracanie i tak dowala ci negatyw bo tak