Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedałem przedmiot na allegro. Kupujacy kupił go za pomocą payu jednakże ja tych pieniędzy nie widzę na saldzie (jest że płatność rozpoczęta). Nadal czekam za weryfikacją przelewy24 jednakże payu już mam zweryfikowane. Pisałem do supportu gdzie Pani odpisała mi że mam przedmiotu nie wysyłać jednakże kupujący zgłosił iż mu nie wysłałem przedmiotu w związku z czym w konwersacji z nim pojawiła mi się wiadomość od allegro, że powinnem wysłać przedmiot (wysyłka natychmiastowa) w innym przypadku może mi ta transakcja zostać zablokowana. Nie wiem całkowicie co robić gdyż kupujący przestał odpisywać na moje wiadomości Support raz napisał tak a w wiadomości dostaję informację bym wysłał. Nie wiem co zrobić gdyż nie chciał bym zostać oszukanym i nie wiem czy poczekać do jutra może przejdzie?
@Client:41887835 Nie wysyłaj dopóki, dopóty nie będzie kasy, może cię oszukać.
Kupujący złożył roszczenie w sprawie aukcji 984867xxx. Klient pomimo opłacenia zamówienia nie otrzymał towaru. Zgodnie z regulaminem naszego serwisu czas na dostawę towaru z kategorii kultura i rozrywka jest natychmiastowy. Udało nam się ustalić, że na koncie Client:4188xxxxnie została zweryfikowana usługa Przelewy 24 z racji tego nasz system nie był w stanie przekazać natychmiastowo płatności na twoje saldo allegro, przekazanie płatności odbędzie się dnia 12.11.2020. Proponuję by sprawę z kupującym rozwiązać polubownie, bez wyciągania konsekwencji za złamanie regulaminu. W przeciwnym wypadku ze względów bezpieczeństwa będziemy musieli zawiesić transakcję jak i również konto Client:4188xxx
Pozdrawiam,
Marcin Sikorski
Dział Pomocy Allegro
Tylko że taką wiadomość otrzymałem w konwersacji z kupującym. Ma to jakiś logiczny sens ale pieniędzy nie otrzymałem. Jeden pracownik pisze tak drugi tak...
@Client:41887835 Próba oszusta, nie wysyłaj, kasa musi być na koncie, czyli tu:https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji/#!/