anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy prowizja i produkt zostaną zwrócone sprzedającemu, jeśli klient nie opłacił zamówienia?

MAMY ROZWIĄZANIE!
TomekHome
#7 Wielbiciel#

Klient zamówił produkt, jednakże wystąpił błąd przy płatności. Zamówienie zostało złożone, jednakże ja nie otrzymałem żadnych pieniędzy, tym samym klient nie otrzymał produktu. Klient w wiadomości napisał, że nie ma jak zapłacić ponownie, ponieważ kupował produkt bez konta. Została mi naliczona prowizja od sprzedaży, tak samo ilość produktów ukazuje się jako 13, gdy w rzeczywistości mam ich nadal 14. Jak wygląda przebieg takiej sytuacji? Czy prowizja i produkt zostaną przywrócone automatycznie czy muszę coś zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
konto zamknięte
Nie dotyczy

@TomekHome musisz oznaczyć zamówienie jako anulowane, przywrócić produkt do sprzedaży (czyli zmienić liczbę dostępnych sztuk z 13 na 14), a potem złożyć wniosek o zwrot prowizji 🙂

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@TomekHome jesli chodzi o zwrot prowizji na zwykłym Allegro, to w prawym dolnym rogu zamówienia masz przycisk AKCJE i tam znajdziesz kolejny przycisk ZWROT PROWIZJI, wypełniasz i wysyłasz i czekasz na zwrot. 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów