Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił produkt, jednakże wystąpił błąd przy płatności. Zamówienie zostało złożone, jednakże ja nie otrzymałem żadnych pieniędzy, tym samym klient nie otrzymał produktu. Klient w wiadomości napisał, że nie ma jak zapłacić ponownie, ponieważ kupował produkt bez konta. Została mi naliczona prowizja od sprzedaży, tak samo ilość produktów ukazuje się jako 13, gdy w rzeczywistości mam ich nadal 14. Jak wygląda przebieg takiej sytuacji? Czy prowizja i produkt zostaną przywrócone automatycznie czy muszę coś zrobić?
@TomekHome musisz oznaczyć zamówienie jako anulowane, przywrócić produkt do sprzedaży (czyli zmienić liczbę dostępnych sztuk z 13 na 14), a potem złożyć wniosek o zwrot prowizji 🙂
@TomekHome O zwrot prowizji musisz pisać, na zwykłym Allegro tu:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat... na AL tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@TomekHome jesli chodzi o zwrot prowizji na zwykłym Allegro, to w prawym dolnym rogu zamówienia masz przycisk AKCJE i tam znajdziesz kolejny przycisk ZWROT PROWIZJI, wypełniasz i wysyłasz i czekasz na zwrot. 🙂
@TomekHome Tak, prowizję Ci oddadzą, wystąp o zwrot tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat... A jeśli otrzymasz odmowę, odwołaj się i napisz wyjaśnienie tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym