Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dostałam wiadomość od kupującego mój przedmiot z prośbą o podanie e-mail. Osoba zakupiła mój przedmiot, nawet nie wykonała płatności a zaraz otrzymałam wiadomość z prośbą o wyłudzenie danych.
Gdzie mogę to zgłosić i jak anulować zamówienie ? Bo zamówienie jest w zakończonych a wiadomo że oszukująca osoba nie wykona płatności.
Często czytam wiaodmosci
tak , to oszustwo , nie podawaj e-mail . @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A w jaki sposób mogę przywrócić ogłoszenie bo ten oszust kupił przedmiot a nie zapłacił.
@kann183 Konto zostało już zabezpieczone. Dziękuję za zgłoszenie!
Nieopłacona oferta odnowi się automatycznie w ciągu 5 dni lub możesz wystawić ofertę ponownie za pomocą przycisku "wystaw podobną" (tylko wtedy pamiętaj, żeby wyłączyć automatyczne wznowienie tej pierwszej oferty). 🙂