Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej Wszystkim. Mam pytanie odnośnie zwrotów towarów przez kupujących. Czy oddajecie pełną kwotę, czy można odliczyć sobie koszty przesyłki, kuriera , a także prowizję ,którą pobiera Allegro od sprzedanego przedmiotu. I jak to odbierają kupujący, mocno sypią się negatywy ? Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
@CenaJakosc Polecam do poczytania
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/U/D20140827Lj.pdf
Najlepiej sprzedawaj takie rzeczy gdzie zwrotów jest jak najmniej ,bo nie unikniesz subiektywnego gniewu kupującego a jego silnym orężem jest NEGATYW i otwarcie dyskusji .Jako sprzedawca musisz się liczyć z tym że masz mało do powiedzenia i nie masz żadnych argumentów do obrony ,najczęściej musisz podwinąć ogon ,przetrawić stratę i próbować dalej .
Takich kosztów jak prowizja, kurier które pobiera Allegro nie możesz odliczyć, musisz oddać tyle ile zapłacił kupujący. Możesz jeżeli wartość towaru uległa zmniejszeniu(uszkodzenia itd.) pomniejszyć o tą realną kwotę.
@CenaJakosc Przy zwrotach nie możesz odliczać tego, o czym wspominasz. Jest to wprost sprzeczne z regulaminem Allegro i prawem.
Do tego dolicz jeszcze koszty zapakowania, koszty opakowania, koszty obsługi zwrotu.
I podliczając - po prostu "leżysz i kwiczysz" - czyli liczysz straty. Dlatego ceny na All są teraz wysokie - wyższe niż w sklepach stacjonarnych i internetowych. Kto tego sobie nie skalkulował - to "leci" po kosztach lub na stratach. "Ogarnie się" dopiero sprawdzając swój bilans.