Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Po pewnym czasie użytkowania, straciłem możliwość wypłacania zarobionych pieniędzy z allegro. Momentalnie dokonałem ponownej weryfikacji PayU wysyłając wszystkie potrzebne dane i od prawie 2 tygodni nic się w tej sprawie nie zmieniło, pomimo tego, że kontaktowałem się wielokrotnie mailowo z supportem allegro. Ostatnia odpowiedź, którą otrzymałem brzmiała "Wysłaliśmy dzisiaj do operatora ponaglenie w tej kwestii, jak tylko otrzymamy informację, wrócimy z odpowiedzią." i tak nie uzyskałem odpowiedzi od 5 dni. Niezmiernie mi zależało, aby wypłacić te pieniądze, ze względu na fakt zbliżających się świąt i związanych wydatków, lecz niestety nic się nie zmieniło w mojej sprawie. Co mogę zrobić więcej?
@SuperSavings Cześć! Przykro mi, że czekasz. Weryfikacja może trwać nieco dłużej przez miniony czas świąteczny. Kiedy tylko otrzymamy odpowiedź od operatora, to damy Ci znać. Dzięki za cierpliwość!