Długi zwrot towaru

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Klientka zakupiła towar 14.06.2023 o 18.54, towar dostała 16.06.2923. Zgłosiła zwrot nie pasuje mi 28.06.2023 i tego dnia status zwrotu był "przesyłka gotową do nadania". Dzisiaj 11.07.2023 dopiero wysłała towar, czy mogę odmówić przyjęcia przesyłki oraz zwrotu pieniędzy za towar. Cała sytuacja trwała prawie miesiąc. Moim zdaniem to jest bardzo długi okres na zwrot oraz działanie na szkodę sprzedającego. Nie mam pewności czy towar w tym czasie nie był używany. Proszę o wyczerpujące informacje oraz radę. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jakzadarmo1 Jeśli sprzedałeś jako firma to nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu - kupujący zmieścił się w terminach.
Masz prawo do obniżenia zwracanej kwoty - tylko jeśli towar faktycznie utracił na wartości.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jakzadarmo1 niestety trafiłeś na "Grażynę Biznesu". Oczywiście jak ktos jest niezadowolony (wolno mu) to od razu odsyła i po kłopocie. Na 99% obstawiam że używała przedmiot. ALE zmieściła się w ustawowych granicach ( 14 dni na zgłoszenie zwrotu i 14 na odesłanie). Teraz czekaj i sprawdź towar jak przyjdzie. Jeżeli będzie nosił ślady użytkowania, tzn pomniejszyła się jego wartość możesz jej to potrącić ze zwrotu.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko jak obliczyć zużycie towaru. Masz jakiś pomysł?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Porównanie z ceną używanych w podobnym stanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Takie niestety są realia. Ma 14 dni na zgłoszenie zwrotu i potem kolejne 14 dni na odesłanie od momentu zgłoszenia zwrotu. Odsyłanie towarów używanych to niestety częsta praktyka ostatnio i sądząc po jej zachowaniu to pewnie taki dostaniesz. Opcje masz 2. Pierwsza to grzecznie oddać kasę i wliczyć koszty takich akcji w ceny. Drga to obniżyć kwotę zwrotu o wartość zużycia towaru (nie mniej niz 1zł). W opcji drugiej musisz się liczyć z komentarzem, a przy małej ich ilości to może być duży problem... Allegro ma to gdzieś i na ich pomoc nie licz. Chyba ze klientka negatywa wystawi nieregulaminowego to jedyna opcja zdjęcia przez allegro. Ale wtedy też może wystawić ponownie bez opisu i to pozostawią... Zawsze wtedy można jej przedsądowe wezwanie wysłać itp...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zobaczę jak przyjdzie przesyłka, jaki stan. Czy kurier jako świadek, czy samo oceniam stan towaru. Towar był nówka, niestety to mebel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jakzadarmo1 Nagrywaj proces otwierania paczki ! aby nie mieć zarzutów że ew. ty uszkodziłeś.
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, za podpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jakzadarmo1 sprzedawaj dalej za darmo zobaczymy jak długo pociągniesz , klientka zmieściła się w obowiązujacych ramach czasowy , zapewne pobawiła suie sprzętem poszpanowała , a teraz odda ... takie życie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kto powiedział, że sprzedałam za darmo? Nazwa, to nazwa, tyle w tym temacie. To się okaże czy się pobawiła, czy nie. Mam nadzieję, że nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jakzadarmo1 w Twoim listingu ,aż zielono od ,, supercena ,, . Teraz do rzeczy , masz prawo obniżyć kwotę zwrotu klientce jeśli będzie ku temu powód ,prawo owszem , ale tu jest allegro ,umniejszenie zwrotu skończy się dyskusją oraz odpowiednią oceną , stracisz smarta , a w skrajnym przypadku zablokują Ci konto , masz mało ocen , 1 negatyw Cię pogrąży . Zrobisz jak będziesz uważał ,piszę to bo jesteś świeży i uważam ,że powinieneś to wiedzieć .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jakzadarmo1 Masz prawo obniżyć ale tylko jak się zmniejszyła wartość towaru po odesłaniu, i to realnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź, jutro się dowiem w jakim stanie jest towar.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jakzadarmo1 zmniejszasz kwotę zwrotu o zużycie na podkładkę albo szukasz w necie podobnej oferty za używkę albo wystawiasz na aukcję i za ile się sprzeda tyle oddajesz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jakzadarmo1 Ale nie wiesz czy kupujący używał, najpierw zobacz zwrot, kupujący moze Ci wystawić "gwiazdki" i komentarz. Ale o tym wiesz.😁
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »