anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Darmowy zwrot Inpost a nieobecność Sprzedawcy

njankowska1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Mam pytanie odnoście darmowego zwrotu Inpost. Co w sytuacji gdy klient wysłał produkt w ramach darmowego zwrotu Inpost Smart, ale kurier nie zastał nikogo w firmie ponieważ cała firma miała urlop i produkt wrócił do klienta. Co w takiej sytuacji? Jak można pozyskać kod zwrotu darmowy dla klienta? Będę wdzięczna za odpowiedź.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Wrócił i kupujący odebrał? zapłać mu za odesłanie albo wyślij kuriera po towar, wyjaśnij szybko tą sprawę. Dyskusji jeszcze nie macie?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@njankowska1 firma na allegro nigdy nie ma wolnego

ma tylko przerwę w sprzedaży - a to nie jest tożsame z przerwą w działalności gospodarczej

przepisy polskie są tak zaprojektowane, że sprzedawca może mieć wolne tak długo jak awizo leży na poczcie

allegro stwierdziło, że skróci ten termin do 24h bo za nic ma sprzedawców

oczywiście te 24h nie dotyczą reklamacji składanych do samego serwisu

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Dokładnie allegro ma za nic sprzedawców. Sprzedawca też powinien mieć swobodę a nie oczekiwać na zwroty klientów. System zwrotów powinien być tak skonstruowany że kupujący chcąc zwrócić towar wybiera termin dostawy który pasuje sprzedawcy, a nie dowolny termin przez siebie. Sprzedawca może być na urlopie o czym kupujący nie wie, być na okolicznościowej uroczystości, lub też mieć służbowy wyjazd. Czy allegro myśli wprowadzając zmiany tylko z korzyścią dla kupujących, a o sprzedawcach zapominają? 

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Tutaj problemem jest Inpost, który zamiast awizować przesyłkę (aby można ją było odebrać w punkcie odbioru) po drugiej próbie doręczenia, zwraca ją do nadawcy.

oznacz moderatorów