Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam pytanie odnoście darmowego zwrotu Inpost. Co w sytuacji gdy klient wysłał produkt w ramach darmowego zwrotu Inpost Smart, ale kurier nie zastał nikogo w firmie ponieważ cała firma miała urlop i produkt wrócił do klienta. Co w takiej sytuacji? Jak można pozyskać kod zwrotu darmowy dla klienta? Będę wdzięczna za odpowiedź.
Wrócił i kupujący odebrał? zapłać mu za odesłanie albo wyślij kuriera po towar, wyjaśnij szybko tą sprawę. Dyskusji jeszcze nie macie?
@njankowska1 firma na allegro nigdy nie ma wolnego
ma tylko przerwę w sprzedaży - a to nie jest tożsame z przerwą w działalności gospodarczej
przepisy polskie są tak zaprojektowane, że sprzedawca może mieć wolne tak długo jak awizo leży na poczcie
allegro stwierdziło, że skróci ten termin do 24h bo za nic ma sprzedawców
oczywiście te 24h nie dotyczą reklamacji składanych do samego serwisu
Dokładnie allegro ma za nic sprzedawców. Sprzedawca też powinien mieć swobodę a nie oczekiwać na zwroty klientów. System zwrotów powinien być tak skonstruowany że kupujący chcąc zwrócić towar wybiera termin dostawy który pasuje sprzedawcy, a nie dowolny termin przez siebie. Sprzedawca może być na urlopie o czym kupujący nie wie, być na okolicznościowej uroczystości, lub też mieć służbowy wyjazd. Czy allegro myśli wprowadzając zmiany tylko z korzyścią dla kupujących, a o sprzedawcach zapominają?
Tutaj problemem jest Inpost, który zamiast awizować przesyłkę (aby można ją było odebrać w punkcie odbioru) po drugiej próbie doręczenia, zwraca ją do nadawcy.