Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Klient zakupił u mnie przedmiot. Mój deklarowany czas wysyłki to 1dzień roboczy. Szacowany czas wysyłki, który wylicza Allegro jest tego samego dnia. Klient jest zdenerwowany, bo czas który widział w ogłoszeniu to ten czas szacowany. Co w przypadku takiego negatywa. Gdzie ja wywiązuje się w 100% z umowy. A tak naprawdę nie mam wpływu na ustawienie szacowanego czasu.
Negatyw? jest i tylko kupujący może Ci go zmienić w takim przypadku!
Super... Czyli nie ma się na to żadnego wpływu, nie ma tutaj kompletnie żadnej winy z mojej strony. Nie da sie tego wyłączyć?
@PartOneee namieszałeś sobie wysyłając historyczne paczki wcześniej niż deklarujesz , jeśli nie wysłałeś zgodnie z szacunkiem wskazanym przez allegro to pozostaje Ci tylko ugłaskanie klienta .
ehhh.. Chcieć dobrze, a wychodzi jak zwykle.
@PartOneee nie możesz ,, chcieć dobrze ,, tu liczą się tylko statystyki , robiąc dobrze klientowi musisz się przygotować na baty w przyszłości .
@mdrogeria Pomijając już negatywa. Czy da się wyłączyć ten przewidywany czas?
@PartOneee jest możliwość ,ale tylko dla ofert z deklarowanym czasem wysyłki dłuższym niż chyba ! 2 dni
@mdrogeria Czyli z tego co rozumiem, wysyłać przesyłki w deklarowanym czasie?
@PartOneee Nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości ....niewiele teraz zrobisz , algorytm w dalszym ciągu będzie Ci skracał czas na nadanie , może to trwać nawet do 3 miesięcy ,bata od klienta dostałeś , a pewnie będzie więcej jak nie będziesz się stosował do allegrowskich szacunków .
@mdrogeria Czyli wpadłem w niekończącą się pętle? Musze realizować od teraz wysyłki tego samego dnia? A algorytm dalej będzie wydłużał godziny wysyłki? Niech ktoś powie, że to tylko żart...
Doradzisz jak teraz z tego wybrnąć? W razie czego tłumaczyć klientom, że to tylko przewidywany czas dostawy, a nie deklarowany przeze mnie. Podejrzewam ze i tak moze skończyć sie to negatywami.
@PartOneee to nie żart , nie widzę Twojego konta , na tym , z którego piszesz nie ma ofert .
Trudno Ci cokolwiek poradzić , wyłączenie algorytmu owszem , wysyłaj w 3-4 dni powinno się nieco zredukować ,ale stracisz klientów ze względu na wydłużony czas realizacji .
Druga opcja mniej bezpieczna to opóźnianie wysyłek , telefon do każdego klienta z bajeczką może obejdzie się bez negatywa .
@mdrogeria Aktualnie jest ciężko przez święta, ale jeśli zamówienia wrócą do normy w następnym tygodniu, ta wysyłka do 13:00, może nie będzie tak kłopotliwa. Jeszcze się zastanowię co zrobić.
Dzięki śliczne za pomoc, miłego dnia życzę!
A nie wystarczy po prostu WYTŁUMACZYĆ to kupującemu ? Moźe nie wolno ?
Przecież WIEDZA to podstawa !!
Gdybym ja za takie coś krytykował sprzedawcę, a sprzedawca by mi wyjaśnił, źe to wina systemu Allegro - to bym go przeprosił i wstydził się, że nie miałem takiej wiedzy !!!!
Przepraszam, ale czytam tego typu temat już któryś raz ..i nie mogę wytrzymać !!
Niech mi ktoś k*** wytłumaczy, jak można za opóźnioną - i w tym momencie nieważne czy przez bezsens liczenia czasu wysyłki przez system Allegro ... czy po prostu bo tak wyszło z WIELU możliwych powodów - jeden dzień wysyłkę - dać komuś negatywa ?? Pomijając, że to ZDECYDOWANIE za mały powód, to jak ktoś trochę się interesuje, sprzedaje choćby prywatnie ... to wie jak to wpływa na statystyki sprzedawcy ... więc ja musiałbym mieć w dzisiejszych czasach albo konkretny WIELKI powód, albo minimum kilka poważnych by dać komuś negatywa !! Po prostu nie wystawia się komentarza ... NIESTETY komentarzy neutralnych od lat nie ma, a przecieź wiele zakupów kończy się właśnie neutralnie ...i taka opcja powinna być !!
@rppf To jest przykre. Jeśli zaczyna się sprzedaż i nie ma się chociaż 100 pozytywnych ocen, wystarczy jeden negatyw, żeby dosłownie wykluczyć ze sprzedaży. Zaraz leci SMART. Pozycjonowanie na ostatnich stronach. Dużo sam kupuję na Allegro, ale moim zdaniem wystawienie negatywa to ostatnie co można zrobić. Klienci nie mają pojęcia jak destruktywna jest tutaj negatywna opinia. Na dobrą sprawę wystawiając nowej osobie negatywną, można dosłownie komuś zamknąć biznes, bo przesyłka się opóźniła jeden dzień...
Gdzieś jest ustawienie aby system wyświetlał Twoje czasy wysyłek a nie te przewidywane na podstawie poprzednich zakupów. Jeśli nadałeś terminowo, a negatyw jest kłamstwem że nieterminowo, to chyba można reklamować. Faktem jest że Allegro wadliwie informuje o czasach i wprowadza Kupujących w błąd. Wszelkie inne systemy sprzedaży są znacznie lepsze pod tym względem. Warto to rozważyć wybierając platformę pośrednika.
Patrzyłem, ale ta opcja o której mówisz tyczy się wysyłki od 3-4dni, jak dobrze pamiętam.